Gå til innhold

coop sine våtservietter.... er det bare meg??

Anbefalte innlegg

Jeg syns de lukter så inmari vondt? Har kjøpt to forskjellige pakker på to forskjellige butikker og begge luktet råttent! Det luktet verre enn bæsjen til guttebassen jo! (mm-bæsj)

Er det bare meg? Eller har jeg hatt vanvittig uflaks og kjøpt to dårlige pakker?

Fortsetter under...

du har helt rett, de lukter rett og slett kvalmt.

Jeg annbefaler å kjøpe på KIWI, en hvite pakkningen med hardt lokk på. Den lukter mye bedre, og det hvite lokket er supert, for de tørker absolutt ikke inn.

mvh

• 2 uker senere...

Har ikke opplevd at de har luktet råttent, men nei de lukter ikke parfyme heller.. det er jo pga at det ikke inneholder all den parfymen som alle andre våtservietter kan gjøre :)

merket stor forskjell, jeg fikk kjøpt feil en gang, en med prafyme, og det luktet sååå godt.. men jenta mi ble veldig sår, så nei takk..

Annonse

Ikke alle som gidder det når det er snakk om bæsj sommersol :) som vi.. har altså ikke plass til noe stellebenk ved vasken, og jeg bærer ikke med meg jentungen med rompa full av bæsj bort en par tre ganger.. og heller ikke plass til noe lita bøtte med vann. Så våtservietter bruker vi når det er bæsj! :)

Jeg bruker kun våtservietter når vi er ute på tur, hvis vi ikke har vann eller kun iskaldt vann f.eks.

Klut er kjipt å bruke på bærsj, ettersom jeg da må vaske veldig ofte (blir de liggende i skittentøyskurven, går den gule flekken aldri bort...).

Her i gården bruker vi derfor enten MESOFT compress eller "tvättlappar", dvs. vaskeservietter som man selv fukter med vann, er ikke tilsatt noe som helst:)) Etter å ha tørket og vasket bort bærsjen, legger jeg vaskeserviettene inni bleia som kastes:-) Klutene bruker vi derfor kun til vask av resten av kroppen.

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

er det de av xtra merket eller hva det heter? Synes de er veldig bra jeg, tar vekk det værste med dem først og vasker etter med rent vann på klut etterpå. De fra kiwi skummer jo som bare det, minsten her blir sår av dem. Skal jo brukes til møkkajobb uansett så det bryr ikke meg at de ikke lukter så godt i utgangspunktet c",)

• 1 måned senere...

De lukter ikke godt nei, men det er vel ikke derfor vi skal bruke dem heller? Jeg bruker coop sine våtservietter da de ikke er tilsatt parfyme. Heller det enn å bruke en som lukter kjempegodt men som er full av parfyme og skadelige stoffer. Natusan sine f.eks er jo så sterkt parfymert at en kan vaske maling med dem...... Ikke bra med tanke på at det er barnehud de er beregna på.......

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...