Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh den var nyyydelig :) Jeg syns sånne helt enkle sprinkelsenger er så skjønne... vi var så heldige å arve en hvit sprinkelseng, har brukt den til 2-åringen og kommer til å bruke den til mageknøttet også. Gleder meg til å sette den opp!

Når har du termin forrsten? Syns du det er tussete av meg å ha lyst til å sette opp sprinkelsenga allerede selv om jeg ikke har termin før 8.jan?

Skrevet

jeg har termin 10 jan og vi satte opp vår seng........fant ut at det var like greit ;o)

Eneste vi har kjøpt da.......

Har du kjøpt mye?

Skrevet

Vi har ikke kjøpt stort, har ei jente på 2 så vi har mesteparten fra henne vi skal bruke på nytt. Men vi har flytta, så jeg har et helt nytt, flott babyrom som skal innredes :) Skal begynne å male bilder og sy gardiner snart nå :)

Og så har vi kjøpt vogn, da. Men når vi fikk splitter ny simo dou til 4000 (egentlig 6000) på salg, så kjøpte vi - selv om jeg ikke var lenger på vei enn uke 14 :) Gleder meg sånn til å montere den!!!

Det vi har lyst til å kjøpe denne gangen er den indiske babyvuggen, og et lammeskinn fra nøstebarn. Men jeg vet at mamma og svigermor har lyst til å bidra litt, så jeg tenkte å ønske lammeskinnet fra dem :)

Og så må jeg jo innrømme at jeg har kjøpt et par klesplagg, hehe :) Bare et par bodyer. Og en liten kjole. Det kommer nok en del i gave også, i tillegg til pappeskene med jenteklær vi har fra før. MEN jeg har bestemt meg for å finne fram alt og så ta en vaskerunde i november, for så å fylle skap og skuffer med nyvaska babyklær. Fort gjort at tida ikke strekker til i desember :)

Skrevet

hehe, nei IKKE tussete av deg :o) jeg har termin 26.januar, altså etter deg - og senga er satt opp samme dag som den ble kjøpt :o) det er jo så gøy!

Skrevet

ok......... vi har ingenting fra sist. Grunnen var jo at vi liksom ikke skulle ha fler barn. Må nå starte på nytt med innkjøp av alt. Vet ikke helt hvor jeg skal starte eller når??!!!

Skrevet

ei si det.... det er vanskelig det der. Vi har valgt å ta litt etterhvert fordi vi har litt dårlig råd. Bedre å ta litt pr mnd enn å ta alt et par uker før termin :) Når det gjelder utstyr og klær så har vi jo flyttet til et lite sted der det ikke akkurat kryr av butikker, så vi må nesten handle de gangene i vi er i byen og har tilgang til butikkene :) Er 22 uker på vei forøvrig.

Skrevet

Jeg begynte ihvertfall nå slik at d ikke blir en super-utgift i siste liten. Men vi skal prøve å vente litt slik at vi kan ønske oss noe til jul. Evt. gavekort på en spes. bebi-butikk man liker?? Kan jo komme VELDIG godt m det da! Ellers har jeg kjøpt to ytterdresser til små'n. Bodyer o.l. har jeg fått litt av av mamma som gleder seg så til bestemor-rollen at ho klarer ikke la være hvis ho finner ting på salg. Bare gøy d da :o)

Skrevet

Kjempefin seng:) Hvor kjøpte du den? Har ikke sett den fargen før....

Skrevet

stemmer det, to dager før deg :)

Skrevet

Hei A83mod

Hvor har du kjøpt senga?? Var den dyr?

Den va steike fin værtfail

Skrevet

Hører til i Trøndelag jeg, og med ansiktsfødsel fra forrige gang må jeg føde på St.Olavs hospital i Trondheim. Greit for meg egentlig, de er veldig flinke der, og jeg får individuell omvisning i november på ny-avdelinga :) Gleder meg!

Skrevet

Ok...Får alle omvisning på sykehuset? Husker ikke fra sist jeg....

Skrevet

Jeg kjøpte den på Rene's - er fra Simo (Mona-seng). Den var dyr ja....egentlig 2000, men fikk den for 1700. Men nå skal d bare komme hvitt og lyse ting inn, dermed gikk denne ut av produksjon. Så jeg fikk fingrene i den siste her i Arendal ihvertfall :o)

Skrevet

Jeg antar alle får omvisning? Men de fleste får sånn gruppeomvisning arrangert gjennom jordmor. Det fikk i hvert fall jeg sist. Denne gangen får jeg individuell omvisning pga fødselstraume. Blir godt å få gått rundt i fred og ro med JM, stille alle de dumme spmålene jeg ikke turte sist og sånt :)

Har du mange fra før? Hvor gammel/gamle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...