Gå til innhold

Hurra - jeg er i gang!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! Slimproppen gikk lørdag morgen, og søndag morgen våknet jeg med sterke og regelmessige sammentrekninger. Det dabbet litt av utover dagen, men er nå i gang igjen. Ca 10 minutter mellom hver. Jeg er veldig fornøyd med at noe skjer, men det er ganske skummelt også... Det er jo dritvondt allerede, hvordan skal dette gå? Nå skal jeg gå å få kos og massasje av mannen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh! Så spennende!! Gleder meg til at det setter igang her også. Hvis du har smerter i korsryggen kan av og til en varm dusj mot ryggen hjelpe. :o)

Lykke til!!

Skrevet

Ååååå! Heldiggris!! Men 1000-millioner-lykkeønskinger til deg. Hold oss gjerne oppdatert :o)

Skrevet

åååhhh,så morro!!!! "misunnelsen renner her" =0)

lykke til,og HEIAHEIAHEIA!!!!!!!!

Skrevet

Fortsatt hjemme, og fortsatt skikkelig vondt. Men det blir liksom ikke noen særlig regelmessighet over dette her. Jeg trodde det skulle gå raskere når man skal ha tredjemann! Men nå i det siste kommer riene tettere, hvis dette fortsetter litt til må vi ringe barnevakten. Håpe, håpe!!!

Skrevet

Heldig gris, skulle ønske det var meg ;-)

Masse lykke til :-)

Skrevet

nei altså...nå må dere gi dere.. er noe alvorlig galt med kø-prioriteringen til disse babyene :P

Men lykke til =)=)

Skrevet

Gratulerer!! Ønsker deg lykke til Rokko!! Kanskje har ting allerede skjedd nå?

Klem,

Skrevet

Skjedd og skjedd, jeg sitter nå her fortsatt og leserpå nettet om fødselens faser og smertehåndtering osv. Men nå har jeg bestemt meg for at det er på tide å gjøre de siste forberedelsene før vi drar på sykehuset. Og ringe barnevakten, jeg kvier meg litt, det er midt på natta her vi bor. Og vekke pappaen, da, hehe...

Skrevet

Spennende...Lykke lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...