Gå til innhold

September: Hurra - jeg er i gang!!!


Rokko*04.09*

Anbefalte innlegg

Endelig! Slimproppen gikk lørdag morgen, og søndag morgen våknet jeg med sterke og regelmessige sammentrekninger. Det dabbet litt av utover dagen, men er nå i gang igjen. Ca 10 minutter mellom hver. Jeg er veldig fornøyd med at noe skjer, men det er ganske skummelt også... Det er jo dritvondt allerede, hvordan skal dette gå? Nå skal jeg gå å få kos og massasje av mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fytti, nå ble jeg misunnelig! Jeg har termin i dag, men ingenting skjer... Har så lyst til å få gullet mitt ut av kroppen nå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! - og lykke til..!

Jeg er kjempemisunnelig, men pytt, det blir min tur snart også, tre dager til termin :o)

 

Hold oss oppdatert da!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt hjemme, og fortsatt gjør det skikkelig vondt. Nå er det snart et helt døgn siden jeg merket de første sammentrekningene, og jeg hadde ærlig talt forventet at det skulle gå litt raskere som tredjegangsfødende. Men det har dabbet av litt og startet igjen, uten så mye regelmessighet. Nå har det vært 6 minutter mellom hver rie i en halvtime, det er jo bra! Hvis dette fortsetter litt til må vi ringe barnevakten. Håpe, håpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg og håper at det er kommet i gang nå... *skubbe på magen litt*

 

Hold oss oppdatert da? Snill liten sak i magen som oppfører seg så høflig at du får ca på termin? :) God oppdragelse allerede!

Gratulerer og veldig lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rokko, har det skjedd noe mer?

Det er jo termindag i dag!!

 

*krysser fingrene for at du ikke svarer på dette innlegget, men er på sykehus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...