Gå til innhold

CecilieTerese*OVERklar* =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

E du her enda??? Slimproppen gikk i morrest.. ikke det at æ gidd håpe at det betyr nå egentli, men kaaaaanskje...? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uuuhyeah e nok her fortsatt hehe.. trur min har gått sånn gradvis men e usikker:) men hællæo du skal jo inn i morra uansett, lucky lucky ;)

e har hoppa og hoppa og hoppa hehe med tau

Skrevet

Hoppe?? hjelp det?? Har akkurat reid opp babysenga her.. Såå koseli =) Ser deg uansett på sykehuset da, du kjem jo på onsdag =)=) Du kan jo sende meg ei meld viss du har lyst å hilse på... mob nr mitt e 900 76 777... (legg det bare ut, e registrert på et lastebilfirma,så ingen som finn navn og adr min uansett...) Lykke til med hoppinga =)=) he he =)

Skrevet

Tjaa, e merke mye mer press når e hoppe, men det e jo greit å uansett ha nåkka å gjøre - går jo bare rundt å surre som en idiot føles det ut som hehe..

Nååh, her står kurven klar til å reies opp, har strøket sengetøyet og alt heng klart, men har fått klar beskjed fra bestemora mi om at det ikke skal reies opp før babyen e født - gammel tradisjon eller nå sånt :)

E håpe e kjæm inn i morra ilage deg, men om ikke så kjæm e jo seinest onsdag, så vi blir faktisk på barsel ilag, det glede eg meg til :)

Har lagra nr ditt, så e skal sende deg ei melding så får du mitt :)

Skal forresten samboern din være der oppe ilagmed deg heile tida?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...