Gå til innhold

Da har jeg herved gitt opp....denne ungen vil ikke ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gir jeg rett og slett opp...må bare få lufta meg litt her...Har gått med maserier/ modningsrier i flere uker. Trodd at fødselen starter flere ganger, men stopper opp hver gang...sukk.....natt til i går våknet jeg av magesmerter som varte hele dagen. Synes det var merkelig at de ikke forsvant og hadde i tillegg masse sammentrekninger. Dro på føden en tur og tok CTG som viste en stressa baby og masse smårier. 2 cm åpning, ellers ingen tegn til fødsel. Ble liggende der til observasjon noen timer da de var redd det kunne være noe med morkaka....men alt viste seg å være bra....Etter at jordmora hadde undersøkt oppider, begynte jeg derimot å få vondere sammentrekninger, så alle mente at det var sikkert starten på fødselen jeg hadde gått å kjent på...dro hjem får å vente på riene.....var bombesikker på at nå endelig skjer det.....men sitter her enda jeg....like stor og gravid og forferdelig oppgitt og helt utslitt...ligget med sterke magesmerter og ryggsmerter i hele natt..ikke sovet...paracet hjalp heller ikke....er bare så drittlei og skuffa ...at det ikke bare kan starte...er 5 dager over termin nå....

Og babyen vokser, bare på en uke ligger jeg plutselig over kurven i symfysemål......tenk hvis jeg får en kjempebaby....er redd den ikke kommer seg ut...hadde en kjempe rask fødsel sist og sønnen min pusta ikke når han blei født..gangske traumatisk...og han ble født til termin. Er redd det samme skal skje igjen, men at denne gangen er det en kjempebaby. uff...syte og klage.....bleklager hvis dette ble et sytete innlegg.....Takk for den som gidder å lese...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du blir litt oppgitt. Men han kommer nok til slutt skal du se og sa blir nok alt glemt :) Håper bare du slipper vente veldig mye lenger. Lykke til:)

Skrevet

hoff,da....føler med deg nå.men,jeg tror du får snart.=0)

har selv maserier/modningsrier,men noe åpning? nånei...ikke her.

tenker knærten har limt igjen jeg...

ta deg en prat med jm.du skal ikke være sliten til fødsel,men uthvilt.noe kan di vel gjøre for å starte opp.håper egentlig du får rier i dag jeg.så slipper du gå slik,for jeg vet det tar på.

lykke til.og her er litt støv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ håper det hjelper litt =0)

Skrevet

Tusen takk for svar...hjelper med noen trøstende ord...:))))) Prøver å være tålmodig, men har jo egentlig bare lyst å legge meg ned å grine...men ny dag og nye muligheter....gidder i allefall ikke gå å håpe på noe mer og får jeg rier igjen, kommer jeg ikke til å tro på det før ungen er ute...

Tenkte å ringe til jordmor hvis det ikke gir seg, men nå ser det ut som det roer seg..

Takk igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...