Gå til innhold

Håp og Tyrjente76 - er dere her?? :)

Anbefalte innlegg

å som jeg leita etter denne tråden tidligere i dag!! plutselig var den her jo! Er det derfor jeg har lagt på meg så mye kanskje ja?? fordi jeg har slutta på pilla? Må trene jeg og, buksene er sinnsykt trange og det blir jeg så sur av! Som dere kanskje har fått med dere så fikk jeg besøk av tante grusom jeg og, så ny IKM 6. okt i uke 40. Skikkelig kjedelig å være uten nett, jeg får jo ikke fulgt med på hva som skjer, men håper jeg skal være tilbake for fullt nå snart. Hadde vært morro om det klaffet for alle sammen samtidig!!

Fortsetter under...

du og lagt på deg ja...da er det nok pilleslutt sin skyld...æsj æsj æsj..hi hi

har bare et par bukser igjen som passer

virker som om jeg har fått bredere hofteparti. kanskje de kvinnelige formene har blitt undertrykt av pillene..jau jau det får gå

kjiper'n med TR altså...men sjansene øker egentlig da...siden de fleste blir gravide mellom 8-12 måneders prøving!!

jeg prøver å være positiv, men er ikke alltid det funker da ;)

Heeii, jenter! Nå er jeg her igjen! :o)

Har visst vært borte noen dager, litt ubevisst egentlig, tror jeg, hehe. Tenkte å prøve å være her litt mindre, kanskje jeg kan tenke litt mindre på hele babylaginga da, men så savner jeg alle dere koselige jentene her inne, da vettu, så nå klarte jeg ikke å holde meg lenger! :o)

Ser du er med oss videre, Håp. Koselig og dumt på en gang, det, men hadde vært ekstra koselig hvis vi alle fikk klaff samtidig! :o) Nå vil vi snart ha klaff, altså!!

Jeg har hadde en fotsone-time på onsdag, forresten! Det kjentes virkningsfullt ut med det samme, så det er nok en smart ide, Tyrjente! Underveis i behandlinga kjente jeg skikkelig stikkende murringer i eggstokkene, og det kunne visstnok være et tegn på at kroppen min tar imot stimuli, og setter igang med å modne egg og øke hormonproduksjon på egen hånd. Hun sa 2-3 behandlinger innen syklusdag 11 var anbefalt, så jeg skel ha en time neste uke også. Spennende! :o)

Og jeg har bestilt pulsklokke og reservert time med pers. trener for å sette meg igang med treninga, så nå skal det bli litt mer ordning her også. Jeg er "naturlig" stor, så jeg synes ikke jeg har merket pilleslutt spesielt. Men kunne gjerne tenke meg å gå ned litt, ja! Trenger motivasjon!! Noe jeg håper den trener'n og pulsklokka skal gi meg...

Lykke til med trening og el-forberedelser, jenter! :o)

Snakkes!

idag tror jeg TR kom gitt!!!!

nøyaktig 2 mnd siden sist!!!

endeliiiiig....;)

da gleder jeg meg til å akupunktere meg neste torsdag hi hi

ja hun sa også sånn ca 3 behandlinger så det er jo ikke all verden...så bra!!!

deilig med fredag og beat for beat, nytt på nytt og først og sist...;)

nei nå var denne tråden litt for langt 'bak'..

jeg har vært til akupunktur da

oj oj oj jeg er litt av et case hi hi

men hun skulle hjelpe meg med det meste

hun dignostiserte meg som nesten utbrent

så nå er det avslapping på høyt nivå på meg

jeg har egentlig kjent det selv, men har tenkt at det går over.(noe det ikke har gjort på 2 år liksom..sss)

men om jeg skal/vil bli gravid så må jeg følge hennes 'instrukser'

nå skal jeg begynne å lete etter EL jeg da

åssen er det med dere?

noen 'artige' symptomer?

Annonse

Jeg har akkurat hatt el i helga, så her er det i tidligste laget for symptomjakt enda. :o) Du ligger et lite hakk forran nå, Håp!

Så bra at du kom deg til den akupunktøren, Tyrjente, tydelig at du trenger litt behandling! Hvordan går det, klarer du å slappe av, da? Håper du finner el snart!

Nå krysser vi fingra for at en svømmer har funnet fram denne gangen, eller hva, Håp? *krysssse*

tror jeg hadde EL onsdag eller fredag... ikke helt sikker. blir litt forvirra når TR kommer på besøk før hun skal og sånn. Er nok ikke helt kommet i stabil syklus enda. Men har stått på alle dagene for å være sikker. :) JOda, denne gangen må det være en svømmer som slår seg til ro!!

uff...liten 'nedtur'

venninna mi ble gravid med en gang hu...

åssen skal man klare å ikke bli stressa i denne situasjonen vi befinner oss i lurer jeg på???

har begynt å ikke være her så mye da men ekke lett;)

Jeg har sett det at du ikke er så mye på lenger. Jeg var stressa første pp, andre gikk helt fint, og nå i tredje så stresser jeg igjen og leiter febrilsk etter symptomer. Usj... Hadde vært fint om det klaffet denne pp, men det er vel å være litt vel optimistisk.

Huff nei, det er ikke lett å ikke tenke på eller stresse med denne babylaginga... Det er en så viktig ting i livet, at når det skal "planlegges" et svangerskap opptar det mye av ens tid. Jeg prøver å holde meg avslappet til det hele, men lykkes ikke i stor grad.

Husker at jeg ble litt trist da jeg fikk høre at nest siste barnløse i jentegjengen var gravid litt tidligere i år, da var det bare meg igjen.. Men nå som jeg har fordøyd det, synes jeg det er kjempekoselig, og gleder meg til babyen skal bli født i november. Men det er en liten trøkk i trynet sånn med en gang! :o)

Annonse

ja det er litt 'trøkk i trynet' dette med venninner som blir gravide, men sånn er nå engang livet..snufs

idag har jeg hatt min 3. akup.time og idag satt hun nåler som skulle fremprovosere eggløsning...

om ikke annet så for å få syklusen stabil

og jeg kjente det begynte å jobbe 'nedi' der!!!

dette blir spennende;)

Ja, det samme gjorde jeg på mine fotsone-timer, det er så spennende! Er enda en uke for meg å vente på om det har blitt no' resultat av det hele, og den siste uka kommer vel til å gå treegt som vanlig.

Håper ting setter i gang hos deg nå! Hvordan går det ellers da? Klarer du å gire ned litt?

God helg, begge to! :o)

hei dere to!!

Jeg hadde faktisk en liten blødning i går kveld... håper i det lengste det er en "festeblødning" selvfølgelig. Ikke mye, bare noen få dråper. Men det er jo med på å gi et lite håp da. Blir lange dager frem til neste helg når det er tid for testing.

oj oj oj så spennende da håp!!!

jeg oppdaget litt EL slim idag, men neg. EL test

uansett regner jeg med at jeg har EL nå og at kanskje syklusen er stabil igjen

yup jeg klarer å roe ned litt her he he

men, er jo klart, når man oppdager slim og greier blir man jo litt opphengt i hvertfall den delen av 'livet'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...