Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så flott at du kan starte opp igjen så fort Lenn. Jeg må nok stå over

en ekstra syklus denne gangen, siden jeg ble gravid, før jeg kan gå på

mitt siste fryseforsøk.

Akkurat nå bare venter jeg på at det snart skal bli mandag, og leger kan bli tilgjengelige igjen. Har vondt i magen og er uvel. Har blødd bare små mengder, så det meste sitter igjen i kroppen enda. Håper kroppen rydder opp av seg selv, så jeg slipper noe mere komplikasjoner.....

Vi får krumme nakken og gå på igjen Lenn, kan ikke gi oss.

Håper du føler deg litt bedre etter nedturen snart.

"Det som ikke tar livet av oss, gjør oss sterker!" , det er det veldig mye

i selv om det kanskje ikke er til så mye trøst når en er midt oppe i en

sorg og vanskelig stund.

Varm klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6174019-lenn-0/page/2/#findComment-6343047
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff........vanskelige tider dette her!

Jeg forstår bare så altfor godt hvordan du har det. Sa-en fra i sommer henger i, selv om man gjennom nye forsøk får det på avstand. Det er så mange spørsmål som dukker opp (iallefall hos meg) Hvorfor skjer det?? Hvorfor kan man ikke lykkes, og være ferdig med det? Hvorfor er det ikke min tur osv? Det er iallefall viktig å kjenne på hva du føler og bli ferdig med denne runden.

Jeg lover det at du snart er klar for neste runde. Det er DA vi skal lykkes skjønner du!! :o)

Jeg satt og pratet med sambo i går og da kom vi fram til at den dagen vi endelig lykkes med dette her, så aksepterer vi alle nedturene, alle spontanabortene etc, nettopp fordi vi ikke vil få AKKURAT det barnet hvis vi ikke hadde mislykkes tidligere.

Så når vi sitter der med vår lille nyfødte bebis, så vet vi at det var meningen at akkurat HAN eller HUN skulle komme til oss. Og da tror jeg vi er i stand til å slå en strek over det meste av negative opplevelser.

Men når det står på kan det være omtrent uutholdelig.

Jeg satte meg ned på dataen i går og begynte å skrive om hele prosessen min, fra vi begynte å prøve på søsken til gullgutten, og til nå. Er på en måte terapi. Man får gjennomleve det på nytt, men det er litt godtvondt å kjenne at det ikke er like vondt å tenke på lenger. Er ikke ferdig, men har fått til 10 sider til nå :o)

Vi må se framover! For ikke glem at vi lykkes en vakker dag! Det er bare heeelt sikkert altså :o) Det må vi aldri slutte å tro på ;o)

Håper at du slipper utskrapning, vennen. Det gjør alt så mye mer komplisert og man slipper mye psykisk smerte ved at alt kommer ut av seg selv. Men dette kan vi ikke bestemme selv. Håper iallefall at du slipper det.

Fikk tårer i øynene av kommentaren din om at det som ikke tar livet av oss gjør oss sterkere. Det har du så rett så rett i!! Etter hvert blir det lettere å tenke på akkurat det.

Jeg håper det etter hvert går bedre med deg Spira. Du må love og komme å oppdatere litt, når du har fått snakka med legene etc. Ønsker deg lykke til framover!

Stoooooooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6174019-lenn-0/page/2/#findComment-6343619
Del på andre sider

Hei Lenn,

har mailet med Finland i dag og fått noen korte dårlige meldinger.

Legen mente jeg skulle ta ny hcg prøve i dag også skulle vi ta det fra der, og se om det var behov for noen UL. Jeg sa jeg kom til å få resultatet kl 16 finsk tid (de stenger klinikken da), så jeg hadde regnet med at hun da kunne vente litt på svaret fra meg.

Hcg i dag viste 285 så det har gått ytterligere ned, skjønner liksom ikke at det var noe å lure på i utgangspunktet en gang. Sendte over resultatet og kastet meg på telefonen i tilegg. Alt jeg fikk til svar var telefonsvarerern som informerte om åpningstidene, ikke fikk jeg svar på mailen heller. Synes det er så utrolig dårlig service.......

Nå har jeg så jævlig vondt i magen at jeg ikke orker rette meg opp en gang, derfor har jeg tatt saken i egne hender å bestilt UL på Volvat i morgen. Kommer i tilegg til å prøve å få tak i legen i Finland på telefonen, får jo ikke noe vettugt på mail.

Har så vondt nå så jeg får skrive mere siden, håper det går bedre med deg!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6174019-lenn-0/page/2/#findComment-6360972
Del på andre sider

Gud så irriterende!!!! Som om dere ikke har nok å tenke på, så skal man slite med dårlig service attpåtil! Helt uhørt.

Føler virkelig med deg. Vet bare så inderlig godt hvor vondt det er. Både fysisk og psykisk.

Håper det har gått bra på UL i dag, og at du oppdaterer meg senere. Synd at man skal måtte styre og ordne sånn selv....

*Tenker på deg*

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6174019-lenn-0/page/2/#findComment-6368665
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...