Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Lenn,

Godt å høre at legen fikk beroliget deg! Senk skuldrene nå og slapp av,

og sett kroppen i rugemodus! Du har gjort hva du kan, så nå er det opp

til egget! Så ønsket som dette egget er, skal du nok se det gjør sitt for å klore seg fast!!

Selvfølgelig har du ikke brukt for de to du har igjen på frys nå, det måtte i såfall være om du skulle ønske nr. 3, he-he! Godt å ha de på lur da!

Jeg er kommet til rugedag 10 og vet virkelig ikke hva jeg skal tro om dette forsøket. Er både optimist og pesimist på samme tid, kanskje litt mere optimist akkurat nå men det varierer jo fra dag til dag he-he!

Ingen tydelige tegn som tilsier at jeg burde å være optimist i dag, -bare en følelse...håpe, håpe, håpe.......

Har hatt fryktelig hodepine i natt, men nå har det heldigvis nesten gitt seg. Tror ikke jeg orker å teste før blodprøven, - men en skal aldri si aldri muligheten for et svakt øyeblikk er jo tilstede. =0)

Ha en fin rugedag, - vi snakkes!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå Spira, tenk du er allerede på dag 10!!! Det er sååå spennende :o)

Jeg hadde også litt hodepine i dagene før test sist gang, og da var jeg gravid. Skal prøve å ikke gire deg opp...

Håper så inderlig at du tester positivt! Jeg krysser alt som krysses kan nå :o) Har en god følelse..... Føler liksom at det vil bli flere positive tester framover i ukene som kommer..... Etter en dårlig periode bruker det å komme en GOD ;o)

Du må bare prøve å være optimist. Tenk deg selv som gravid til det motsatte er bevist.

Jeg har det fint. Hatt noen "rare" greier, litt sånn ekkel i magen i dag tidlig men har ikke hatt smerter eller noe. Nå er jeg på dag 2 så det er vel i mest hysteriske laget å kjenne etter symptomer!! He he he ;o)

Vet fra sist at man ikke trenger å kjenne noe for å være gravid. men det er også normalt å ha smerter, murringer og alt mulig ting....

Må bare vente og se.....Ikke noe annet å gjøre, nei........

I dag blir det innedag.....har glemt regntøyet på jobben, så vi får være inne til det slutter å regne.....

Har spilt ("tulle") sjakk med godgutten og nå ser vi på "Min bror bjørnen" på DVD. Den er så fin :o)

Kom inn og oppdater med nå da....spennende disse dagene før test ;o)

Lykke til så lenge!

Klem fra

Skrevet

*Dytter igjen*

Når er det du skal teste Spira......

Noe nytt...? ,o)

Skrevet

Hei Lenn!

Jeg skal ta blodprøve på torsdag, men får vel ikke svar den dagen.

Derfor spørs det vel om jeg ikke tar en hjemmetest den dagen også,

vet ikke helt enda! Det er fryktelig å gå å vente, men samtidig er det litt godt så lenge en kan leve i håpet også. Jeg får jo sannsynligvis ikke mensen før jeg slutter med hormonene, så derfor kan jeg liksom ikke måle resultatet utifra det. Har en god følelse akkurat nå, men den kan snu når som helst så dette er veldig spennende. Har blitt lurt av hormoner og "fandens oldemor" før, så det er jammen ikke godt å vite hvilke vei det går. Har egentlig ingen tydelige tegn, - bare en merkelig følelse....

Så i et annet innlegg her at hormonene herjer med deg om dagen.Det er jo helt umulig å kontrolere til tider! Ikke noe kjekt når det går utover veslegutten, - godt du har fått tid til litt ekstra kos med han i kveld.

Håper han får en bror/søster snart da, det vil nok bli stas for han! Vi krysser fingrene for det!

Vi får ruge videre på harde livet Lenn!

Klem fra din rugesøster

Skrevet

Vil bare si at jeg tenker på deg Rugevenn!!

Da skal du og Brumm teste samme dag :o) Herregud så spennende!!

Jeg reiser bort fredag så jeg MÅ vite hvordan det har gått med testinga.... Veldig positivt at man har en god følelse.... Sikker på at dette går veien!!!!!

*Krysser alt jeg har for oss*!!!!!!!!!!!!!!!

Klem fra

Skrevet

Hei,

Vil bare ønske deg lykke til. Vi har prøvd parallelt noen (tre!) ganger, så har har fulgt litt med deg. Jeg er ikke så ofte på sidene her lengre, for jeg er nå 12 uker gravid etter 3. forsøk (hurra!), og blir så bekymret av å lese om alle bekymringer.

Du klarer det nok til slutt!

Skrevet

Takk for oppmuntring!!

Var det du som her Mai_sin_tur_snart? før??

Vet at jeg og ovennevnte fulgtes flere ganger.....

Lykke til med graviditeten!!

Skrevet

Hei Lenn!

Hvodan går det med superrugeren?

I morgen er det dommedag for min del, og den gode følelsen jeg har

hatt i det siste forsvant som dugg for solen i går så nå er jeg litt "nede".

Hadde håpet gofølelsen skulle vare helt frem til testdag, men dengang ei..... For et slit både psykisk og fysisk dette er !!!

Vel jeg får prøve å klore meg til håpet så lenge jeg ikke har testet.

Håper alt går bra med deg, - noen symtomer enda?

Ha en fin dag!

Stor klem fra

Skrevet

Hei Spira :o)

Du må ikke miste godfølelsen!!! Du får ikke lov!! (*hytter med pekefingeren*)

Er så spent så spent på hvordan det går.......

Du har rett i at disse dagene, særlig de siste dager før test er jæ****e!!

Rett og slett psykisk terror..... Skulle hat en pille vi kunne tatt etter innsetting og så hadde vi sovet i 14 dager ;o) Bare våkna opp til positiv test!!! DET hadde vært no, eller...? ;o)

Har du hatt symptomer???

Har du vært gravid før? (husker ikke - beklager....):o)

Her er det rugedag 5..... Har supervonde pupper, men vet at det kan være pga den Progestanen....Ellers ikke noe spes, egentlig.......

Jeg føler meg som sist....sliten og uten tiltakslyst..... Blir nesten helt asosial i rugetiden, jeg! Selv om jeg vet at tiden går fortere når man er sammen med noen.....

Tenker så positivt jeg bare kan - hvorfor skal det ikke være min tur nå, liksom??

Hvilket forsøk er det i rekka for deg Spira? Og har du flere etter dette evnt?

Vi er på første "ordinære" forsøk, men 4.totalt.....

Har jo igjen 2 egg i fryseren....Det er jo en slags trøst å slippe spray og sprøyter hvis det blir en neste gang (noe det selvsagt IKKE blir ;o))

Nå har jeg satt på Tai Chi-musikk her. Det er bare SÅ deilig å høre på....ordentlig avslapningsmusikk....har litt forskjellige CD er... Setter ofte på en som heter "Meditation"...den er så fin for å "roe" ned tempoet hjemme..... Og nå liker sønnen min den også :o)

Ha en riktig fin dag du også Spira! Tenker på deg og på den store dagen i morgen!!

God klem fra din rugevenn :o)

Skrevet

Hei igjen Lenn!

Skjønner godt du ikke husker alle historiene her inne, vi er jo så mange. Jeg holder mest til på fub om dagen og der har vi opprettet egne dagbøker, da blir det litt enklere å følge med hverandre og en kan gå tilbake å friske opp hukommelsen! Hadde vært kjempekoselig om du registrerte deg der også! Ser deg er mange her inne på BIM som også holder til på fub, og det er veldig mange som allerede har barn, ikke kun helt barneløse.

Jeg har jo hele tiden vært avhengig av eggdonor siden jeg fikk tidlig overgangsalder like etter jeg var 30. Derfor også bruk av klinikk i Helsinki og alle disse turene over dit, siden dette ikke er lovlig i Norge.

Har forsøkt å få barn i over 6 år, nærmere 7. Men siden vi først prøvde på egenhånd, deretter utredning, pergokurer i tilfelle jeg skulle ha igjen noen egg, lang venting på donor så tok det alså 4 år før jeg hadde mitt første forsøk.

Juni 2004 hadde jeg mitt første forsøk med eggdonor. Fikk 4 egg, alle ble befruktet, satte inn to og fikk to på frys.

Ble faktisk gravid på første forsøk, men det endte med MA i ca uke 6.

Sept. -04 reiste jeg over for fryseforsøk men måtte bare reise hjem uten egg, de tålte ikke opptiningen.

Jan- 06, fikk 14 egg fra ny donor, og 10 ble befruktet og var av god kvalitet. Fikk satt inn 1 egg, og restrerende 9 på frys. Negativ test.

Mars-06, 1. fryseforsøk, testet positivt men med lav hcg, den økte tilfredstillende men 5+2 endte det i SA

Mai- 06, 2. fryseforøk, negativ test

Aug- 06, 3. fryseforsøk, så dette er 5 gangen jeg setter inn egg, men 6. forsøket totalt. Synes det er på tide at noe klaffer snart! Har fortsatt 2 egg igjen på frys, men blir det ikke noe nå har jeg vel mer eller mindre mistet troen på fryseforsøk.

Vet ikke hvor lenge vi orker dette kjøret her, men greier ikke å sette sluttstrek heller. Adopsjon er desverre ikke akutelt for oss. Så det må bli eggdonasjon eller ingen ting.......

Må vi til med enda en donor, vurderer vi å prøve en helt annen klinikk muligens i Spania. Men da blir det jo ny ventetid igjen, og mildt sagt jævlig dyrt. Har vel brukt nærmere 300000 kroner så langt på medesiner/klinikkutgifter/reise/opphold/akupunktur osv. PHU!

Har ikke hatt så veldig mange tydlige symptomer denne gangen, men ser jo at dette er veldig forskjellig fra gang til gang. Jeg går på enda høyere dose med hormoner også denne gangen så det er jo ikke godt å vite hva som er hva. Har vært småkvalm hele tiden, men det var jeg jo allerede før innsetning så det er nok helst medesinene.

Kjente litt murring og stikking i livmoren og stikking/verking i puppene på ruge dag 3 og 4. Så kjente jeg ikke stort før rugedag 8, da fikk jeg skikkelig mensmurringer og vondt i korsryggen, kjente også litt av dette og prikking i puppene dagen etter. Rugedag 10 på kvelden begynte jeg å kjenne ett slags nedpress i livmoren og dette var enda tydligere på dag 11. I går forsvant dette. Har i tilegg måttet opp å tisse ved 3 tiden på natta hver eneste natt siste uka, helt til i natt da var jeg ikke oppe.......Har også kjent en merkelig følelse i magen og liksom litt brenning i puppene gjennom mye av rugetiden, men dette er også nå borte. Alt dette til sammen gjør at jeg nå tror at ting har gått til dundas denne gangen også, men orker ikke helt å slippe siste håpet. Skal teste i morgen , så da får jeg svaret. Gruer meg veldig nå.....

Kjenner til det med å bli nesten asosial i rugetiden. Jeg er sykmeldt men smyger meg omtrent rundt for å unngå masse spørsmål, nesten ingen som vet hva vi holder på med nå. Med fjerde rugeperioden dette året synes jeg hele året har vært mer eller mindre asosialt, og det er veldig slitsomt for jeg er egentlig en veldig sosial person.

Nei vi får inderlig tro at det er vår tur denne gangen Lenn, orker liksom ikke tanken på noe annet! Er så veldig sliten av å sette så mye på vent i livet.Prøv å fortsett med å tenke positivt, selv om det er utrolig vanskelig til tider. Nyt musikken din og slapp av!

Stor klem fra

Skrevet

Åå. Spira...... *rister på hodet og sukker tungt*

Det har jammen vært noen prøvelser for deg. Du har kort og godt vært "gjennom ild og vann". Tenk at vi må gå gjennom alt dette, mens mange mange andre bare "hopper i høyet"...... det er iallefall sånn at livet er urettferdig...det hersker det ingen tvil om...

Du har jo holdt på i mange år! Men det som er så rart er at det blir en del av livet....

Ser ofte på "Infertility" - den fine videosnutten vet du...som beskriver så flott alt vi går gjennom. Der står det at infertiliteten blir en del av hvem vi er. For min del har de prøvelsene vi har vært gjennom formet mange av tankene og meningene mine. Jeg mener positivt at IVF har gitt meg mange erfaringer som jeg kan bruke i møtet med venner osv som trenger støtte og forståelse...

Selvfølgelig, jeg ville jo gjerne vært IVF foruten, men når jeg nå er så uheldig å må gjennom det, så får jeg ta med de små positive ting jeg kan på veien :o)

Var på kafe med en venninne i sta. Hun fortalte meg at hun har et forhold til en gift mann (i ett år...). Det første en tenker kanskje er *fysj, du blir utnyttet* og tanker som *å, går det an å bli så teit??* osv. Og hun har ikke snakket med noen om det, og får derfor nå og da kommentarer som "Skal ikke du finne deg noen mann" osv.(hun er 30 år)

Men så kom jeg til å tenke på vår situasjon....

Hvor mange ganger har ikke jeg fått kommentarer om "skal ikke dere ha flere barn osv" og "gode råd" som "bare slapp av så går det bra" (HA HA HA !!)

Derfor har jeg tenkt meg mye bedre om før jeg gir venninner gode "råd" (som de sikkert ikke bruker likevel, fordi det er følelser ute og går)

Er mer fokusert på å vise forståelse for det de går igjennom og er lei meg på deres vegne....

Nå akkurat fikk jeg en mail av venninna mi der hun takket så mye for at jeg lettet hennes byrder.... Det betyr mye å få sånn ros :o)

Forsto du dette ? Litt rotete skrevet, men det jeg vil fram til er at denne prosessen har lært meg mer om hvordan man møter andres problemer... At en klem og et vennlig klapp på skulderen, med et "Jeg skjønner hvordan du har det!" kan bety vanvittig mye for en person som er langt nede.

Det har jeg også lært av dere her inne.... Uten støtten herfra, hadde de mislykkede forsøkene vært tyngre, det er jeg 100% sikker på....

Det at noe forstår deg, og har vært gjennom det samme, er så godt!!

Har du mange rundt deg som støtter deg?

Jeg har mange... Faktisk så er alle jeg kjenner (som vet om oss) kjempeoppmuntrende, interesserte og støttende i prosessen.

Når vi lykkes, vil det barnet få maaange "tanter" og "onkler" :o)

Ja det er fjerde rugeperioden min også, siden desember i fjor... Her har det gått unna, ja.

Ser vi har 2 fryseegg tilbake både jeg og du. Vi satser på at de skal brukes når smågullene våre skal få søsken!!!! :o)

Også er det de symptomene da........

Herregud så mye energi som blir brukt på dem...*sukk og stønn*

Jeg fikk en kvalmebølge akkurat når jeg satte meg ned her nå. Tok Progestanen for 2 timer siden, regner med man kan få mye rart av den. Orker ikke tenke annet for da blir fallet litt dypere...

Skikkelig uggen....Tror jeg slenger meg ned på sofaen et øyeblikk. Mannen er på fotballtrening og gullungen ser på en Langbeinfilm som er så morsom :o) Langbein som driver med sport :o) ha ha ha.

Sjekker innlegg i morgen Spira! Hold ut!!! Og lykke til nok en gang..

*KRYSSER OG KRYSSER OG KRYSSER*

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Stor klem fra

Skrevet

Guuuuuuuud, så spent jeg er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har du testa??? *smiler*

Skrevet

åååå, nå frykter jeg det verste Spira........

*sitter på nåler*

(beklager maset men er bare så redd for deg :o))

Skrevet

Hei Lenn,

Dette har vært en forferdelig lang dag skal jeg si deg!

Våknet kl 03:30 fordi jeg måtte opp på do, så da hoppet jeg i det og

tok testen. Den var negativ, og alt raste sammen for meg. Samboer trøstet meg med at vi ikke måtte ta sorgen på forskudd men vente til vi fikk se hva blodprøven viste. Fikk jo selvfølgelig ikke sove mer i natt og vi reiste inn til Oslo i dag tidlig for å ta blodprøven. Fikk beskjed om å ringe etter kl 15:00 for å få resultatet. Ringte nok på slaget 3 og syntes hun jeg snakket med brukte forferdelig laaaaang tid på å finne resultatet. Gjett hva, -den var POSITIV, men hcg viste kun 37. Huff dette her blir mer spennende enn jeg har godt av!!!! Verdien er jo lav, men det er jo allikevel håp.......Skal ta ny blodprøve på mandag, så da håper jeg virkelig den har steget og at dette ikke er noe som allerede er på retrett... Blir nok ei lang helg, greier jo ikke å senke skulderene nå!

Håper det går bra med deg og rugingen, har du kjent noe spesielt?

Hold motet oppe rugevenn!

Jeg tror jeg må prøve å få sove litt nå, er stupsliten etter å ha vært våken fra kl 03:30 i dag.

Vi snakkes!

Stor klem

Skrevet

Tenker på deg!!!!!!!

Ønsker deg en så god helg som du kan få.Prøv å slappe godt av og å gjøre noe hyggelig. Så går kanskje tiden litt fortere (ha ha- det var trolig....Hm!!)

Det går bra med rugingen....Har noe murre-greier hver dag (kommer og går), vet ikke om Progestanen kan føre til DET også! Har kvalmebyger, men mistenker også Progestan for det....

Har fortsatt godfølelsen og orker ikke annet enn å tro at dette skal gå bra!!!

Kommer inn på mandag og ser etter deg (skal bort i helgen, reiser i mårra tidlig) :o)

*Krysser fingre videre!!*

Stor klem

Skrevet

Hei lille rugevenn!

Fortsatt optimist håper jeg! Murringer er bra og kvalmebølger også.

Det er vanskelig å bli klok på dette, det føles litt forskjellig fra gang til

gang. Det jeg syntes var positivt denne gangen, var at puppene var litt ømme stort sett hele tiden noe de ikke var i det hele tatt forrige gang.

Samtidig bekymret jeg meg over at jeg ikke kjente den stramme følelsen under navlen som har vært så tydelig de to gangene jeg testet

positivt tidligere. Konsklusjonen er at det nytter virkelig ikke å analysere disse symptomene. Det at du har en god følelse er et veldig bra tegn da, - tror det er lurt å lytte til vår egen magefølelse. Jeg hadde god tro denne gangen, derfor ble jeg helt sjokkert da jeg testet negativt på hjemmetesten. Heldigvis viste blodprøven noe annet!

Greier ikke å ta innover meg at jeg er gravid enda. Hadde regnet med at jeg skulle hoppe i taket av lykke, men nå føler jeg meg bare avventende. Blir vel kanskje litt sånn, når en har hatt nedturer etter positive tester tidligere. Håper jeg kan slappe av litt mer når jeg får sjekket nivået et par ganger til.

Tenk nå er det bare to dager igjen, og så skal du teste! Jeg er så spent, og jeg har god tro på at du lykkes denne gangen. Tenk så moro om vi kunne følge hverandre videre med en liten spire i magen!

XXXXXXXX Krysser alt jeg har for deg nå i innspurten!!!XXXXXXXXXXX

Heia Lenn!!

Stor klem fra

Skrevet

Hei Spira :o)

Ser at vi er her inne samtidig. :o)

Takk så mye for lykkeønskningene! ja som du selv skriver, jeg har hatt og har en god følelse denne gangen..... Er liksom rå rolig. "Dette går bra" tenker jeg. Det har jo litt med at jeg føler det mye på samme måte som i sommer, bare enda tidligere og sterkere denne gangen. Men jeg er fullt klar over at Progestan kan gi både den ene og den andre bivirkningen. Men det er da grenser for alt den kan gi oss også?? Kvalmefølelse etter måltid? Murringer? Ikke vet jeg......

Jeg tester ikke før til fredag.... Da er jeg på dag 14. Må si jeg har fått meg en tankevekker, både ifht din test (som hadde negativ hjemmetest på dag 14 og positiv blodprøve) og min test i sommer (negativ test på dag 13 og positiv på dag 15.....

Er så utrolig skummelt for oss på St.Olav som ikke skal ta blodprøve...Da må vi bare stole på hjemmetesten (som faktisk ikke alltid er å stole på...)og håpe det beste. Det er jo også skummelt å droppe ut på medisinene, og så er det kanskje likevel HCG i blodet!!

Det fører jo til at slimhinnene blir tynnere og hormonnivået synker.... Lett å abortere da.....

Om jeg skulle være så heldig å teste positivt fredag, skal jeg uansett ta en HCG test (blodprøve) privat.

Inntil da bare koser jeg meg på sofaen med en bok, besøker en venninne eller to og bare sløøøver :o) Og er på BIM :o)

Forstår at du er tilbakeholden med å "hoppe i taket". Selv om du vet resultatet : du er GRAVID :o) Så er det akkurat som det kommer en sperre....

Husker det jeg følte i sommer.....Var bare sååå glad da testen var positiv, men etter et par dager var jeg nesten "lammet" av skrekk... Var så ufattelig redd for at jeg skulle miste igjen... Men tenkte at kvota var oppbrukt......

Men Spira, jeg sier det bare : du har kjempegode odds nå!!!!

Uhellene dine er brukt opp for lengst og nå vet jeg bare med meg selv at det er din tur og det er min tur!!!!!!

Det ordner seg for snille jenter til slutt - det er slik rettferdigheten seirer, som du vet :o)

Prøv så godt du kan å slappe godt av. Drikk varmt, pust med magen, ro deg helt ned og ikke stress. Si til deg selv hver dag at dette kommer til å gå bra. Hjernen oppfatter det vet du, og da roer kroppen seg :o)

Ja vi skal følge hverandre - håper inderlig jeg følger etter deg!!!

*Krysser fingrene*

Ønsker deg en lykkelig dag, nyt det faktum at du har en mini-spire i magen, vennen ;o)

Good klem fra

Skrevet

Hei Lenn!

Fortsatt veldig poitiv håper jeg! Dette er så spennende, nå nærmer det seg virkelig testing for deg! *Krysser fingrene***************

De siste dagene er som regel tunge å komme igjennom, og tvilen kommer ofte snikende selv om en prøver å holde den på en armlengdes avstand. Du må ikke mistet motet, for jeg tror nemlig du lykkes denne gangen!

Jeg har tatt nok en hcg test i dag og den viste 933!! Prøver å puste ut litt nå, kan jo ikke gå å bare bekymre meg for at det skal gå galt. Har ventet så innmari lenge på det her, så da må jeg jo prøve å nyte det litt også. Er til og med glad for å være kvalm nå!!! hi-hi

Sender over masse babystøv til deg**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'**

og håper så inderlig at vi kan gå gravide sammen!

Stor klem fra

Skrevet

Etter nok en negativ test i dag, så føler jeg det som alt håp er ute....

Er utrolig glad på dine vegne Spira - dette er bare såååå fortjent etter alle årene med slit og strev!!

Skulle gjerne fulgt deg, men slik gikk det altså ikke.....

Masse lykke til videre! Kos deg med minispira i magen (kos deg litt for meg også OK??)

Stoooor klem fra

Skrevet

Lenn!

Huff det var virkelig leit at det ikke skulle gå denne gangen heller.

Du tar vel en blodprøve bare for å være helt bombesikker?Slitsomt med alle disse nedturene. Samtidig tror jeg du er ei sterk jente som ikke gir deg så legg, og det er jeg glad for. Regner med at du går på igjen med krum nakke og prøver igjen etter en stund. Bare pass på å ta en pause hvis du føler for det. Har du igjen flere egg på frys, eller må du gjennom hele styret neste gang?

Din tur kommer tror nå jeg da, håper bare det ikke er så lenge til!

Jeg jublet vel kanskje litt for tidlig her om dagen, har hatt litt blødninger i går og dag. Det har vært veldig lite liksom utvannet blod, så det kan jo være at det ikke er noe farlig.I tilegg er kvalmen forduftet og det bekymrer meg nesten mer enn blødningen. Har vært i Oslo å tatt ny blodprøve igjen i dag, orket ikke å gå i uvissa til over helgen. Er forberedt på det verste nå, men håper så inderlig at lillespira har klort seg fast. Har mistet to ganger før så da synes jeg at jeg har brukt opp den kvoten, men det er vel ikke sånn det fungerer......

Kontaktet legen min i Finland på mail i går, men har ikke hørt et pip fra henne. Tok kontakt med Volvat i dag,for eventuellt en UL i dag, men de mente jeg bare burde ta ny blodprøve å heller vente å se og kanskje ta UL neste uke. Har bestilt UL til den 28/9 men synes det er lenge til sånn det ser ut nå, og det hadde de full forståelse for.

Skal ringe inn å få resultatet av blodprøven etter kl 15 i dag, så da får jeg vel et pekepinn på dommen. Har det ikke doblet seg igjen nå fra onsdag så er vel løpet kjørt.....

Det er no ordetlig dritt at en ikke skal få slappe av etter positiv test en gang. Der jo bare venting å nervepirrende dager gjennom hele dennne prosessen! Du skal slett ikke se bort ifra at vi kommer til å følge hverandre igjen her inne......, hadde vært koselig det men jeg håper jo selvfølgelig ikke det!

Du er vel sykemeldt denne uken, er du ikke? Prøv å gjøre noe koselig sammen med sønnen din i dag, så du får litt annet å tenke på.

Det er vel ikke så veldig mye mere å si for å trøste, ord blir fattige...

Ta godt vare på deg selv og familien din, og vit at jeg tenker på deg!

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Å kjære Spira!!

Vet ikke hva jeg skal si for å oppmuntre deg nå. Du må iallefall ikke ta sorgene på forskudd, men jeg vet at det høres utrolig teit ut å si (ikke særlig flink å ta i mot sånne "råd" selv heller....)

Men som du sikkert har lest her inne, blødninger er ganske så normalt å ha, særlig under IVF behandling.... Jeg *krysser* iallefall alt jeg kan for at det er din tur. Ååå, jeg blir lei meg hvis det ikke er det. men inntil det motsatte er bevist MÅ vi tenke positivt.

Vil ikke komme med noen av mine erfaringer på dette området, da vi er så forskjellige... Noen blør jo hver måned i hele svangerskapet....!!

Jeg har en god følelse for deg Spira "mi". Mini-spira sitter nok godt fast der inn skal du se!!!!! :o)

Blodprøven min var under 2.... (*ler så jeg rister*galgenhumor) Men det hadde jeg forventet. Man har ofte en slags følelse for hva som er riktig...

Har nok ikke vært mye til mor i dag... Det er planleggingsdag i barnehagen og jeg har nok hatt litt kort lunte, pluss at jeg har snakket mye i telefonen (3 venninner som har ringt, samboer har ringt 2 ganger og så har jeg snakka med St.Olav og legen min..... Men har fått tatt det litt igjen, men lesestund og har lekt med gutten min. Nå skal vi straks til bye og møte sambo, han skal ta oss med på restaurant! Gleder meg!

Og i sta inviterte en venninne meg med på jente-aften (ut og spise og å skravle) på onsdag :o) Det blir koselig.

Men du : jeg får nytt forsøk allerede på neste mens!!!!!

Når den kommer (forhåpentligvis neste uke!!) så er jeg i gang igjen!!

Setter min lit til de 2 gulleggene jeg har igjen i fryseren!! :o)

Kom inn og oppdater meg så snart du vet noe, er du snill Spira. Tenker masse på deg og unner deg KUN det beste. Denne gangen SKAL det være din tur!!!

Stooooooooooooooooooor klem fra

Skrevet

Lenn, det er ikke noen oppløftede nytt jeg har. Hcg var på 370 i dag,

så da er det over for denne gang også. Er bare så utrolig lei oss nå, så jeg orker ikke å skrive mer nå. Skriver litt mer siden jeg, nå bare triller tårene.......

Skulle vist ikke bli noen av oss som kom i mål denne gangen heller....

Klem fra

Skrevet

Nei Spira!!!

Nå gråter jeg igjen *snufser*............

Herregud, hvordan skal dette ende?!! Det finnes ikke rettferdighet her i verden. Hvorfor skulle dette skje!??

Vet at ingenting av det jeg skriver eller sier er til noe trøst, nå må du bare gråte ut. Sitter her og tørker tårer for oss alle, ikke det at det hjelper, men vit at du er høyest på 10-på-topp lista mi i dag vennen:o)

Ønsker deg bare alt godt.....

Kom inn og skriv litt igjen når du føler for det, inntil da, ta vare på hverandre du og mannen.... Skal komme med mer oppmuntring når tårene er tørket og jeg selv klarer å se framover.......*hulk*

For en elendig dag.................

Tenker på deg.

Stoooor varm klem fra

Skrevet

Tenker på deg i dag også vennen :o)

God klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...