emmi - 15.03.08 Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Heisann. Tittet litt nærmere på selve tuppen av brystvortene mine i går kveld, og så at de var annerledes enn før. Lignet mer som overflaten av tunga, men større "papiller" om dere skjønner. Er det normalt??? Ble selvfølgelig litt såre av at jeg "pellet" på dem :/
RompeRock Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jupp, sånn har mine blitt også. Så regner med at det ikke er unormalt ihvertfall ) (Håper jeg)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Helt vanlig..... Bør jo ikke pille på de ;o) Hehehee
emmi - 15.03.08 Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 Godt å høre at det ikke bare er meg : ) I går kjente forresten pappa'n masse bevegelser - han har bare kjent noe bittelite tidligere. Sååååå koslig : )
*1D* Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Bjørnebær er en asosiasjon, og det blir skikelig gøy når det kommer råmelk ut etterhvert også Hurra for kroppen;)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Ja, de puppene lever sitt eget liv om dagen De er så ømme når jeg tar av behåen om kvelden, og da strutter de noe enormt... Både brystvorta og hele greisen, helt komisk å se på! Og brystvorta har blitt annerledes også, og litt større også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå