hemmeligvemmelig Skrevet 4. september 2006 #76 Skrevet 4. september 2006 Dette var trist lesning. Men la aldri noen fortelle dere noe annet enn at dere gjorde det riktige! Det er jo alltid mange hensyn å ta, og jeg synes dere har vært kjempetøffe. Det viktigste er at valget er riktig for dere. Det er også flott at dere skriver om det her slik at andre kan lese og enten forstå at de ikke er alene, eller kanskje sette enda mer pris på sin egen situasjon. Ønsker dere masse lykke til videre!
tone-29 Skrevet 4. september 2006 #77 Skrevet 4. september 2006 Min dypeste medfølelse til dere. jeg har kest igjennom alle innleggene her, og denne historien har rørt mange. håper dere får mye støtte i tiden fremover. Ville bare si at jeg har en søster som for en tid siden har vært igjennom akkurat det samme, samme sykdom, ,men hennes lille gutt ble bare 26 uker. Hvis du vil kan du jo maile henne, hun har msn også, [email protected]. det fødes svært få barn med denne sykdommen i landet, og ta det som en mager trøst at dere neppe kommer til å oppleve dette igjen. alle de beste ønsker og varmeste tanker til dere.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #78 Skrevet 5. september 2006 Sitter bare her å gråter. Det gjorde virkelig inntrykk å lese din historie. Hold sammen, ta vare på hverandre i en slik vanskelig stund. Du virker som en sterk person, som klarer å reflekterer over tankene og følelsene dine, og det er en god måte å bearbeide på. Skulle så gjerne gitt deg en go klem.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #79 Skrevet 5. september 2006 Så ufattelig trist å lese. Jeg føler virkelig med dere. Jeg hadde tatt det samme valget... har en venninne med et hjertesykt barn og det er virkelig en vond kamp....
minlille Skrevet 5. september 2006 #80 Skrevet 5. september 2006 Min dypeste medfølelse og varme og takk for at du delte din historie med oss alle... Ønsker dere det beste for fremtiden, og lille Clara skal jeg be for...
Gjest Skrevet 5. september 2006 #81 Skrevet 5. september 2006 nå har jeg lest den utrolige sterke historien din, sitter og gråter, og gråter.. dere har tatt den riktige beslutninga, det hadde jeg også gjort, men fytti, for et vanskelig valg!! håper det kan hjelpe dere i sorgen å lese at vi er mange her ute som bryr oss!! ..fy søren, jeg er utrolig heldig.. tenk, jeg har et friskt barn, og det er ingen selvfølge.. din opplevelse satte virkelig et støkk i meg!! jeg skal tenke på dere 3 og clara.. kommer nok ikke til å glemme dere så lett, nei.. kondolerer... klem
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 5. september 2006 #82 Skrevet 5. september 2006 Tårene triller og historien traff hjertet mitt.... Har ikke ord for hva jeg tenker, føler virkelig med dere i denne store sorgen! Ting kan være så sinnsykt urettferdig her i livet! Ønsker dere alt godt videre,hold sammen og hjelp hverandre gjennom denne tøffe tiden! Dere vil være i tankene mine lenge.... Kondolerer.. Varm klem fra ei som tenker på dere alle 3 og vakre Clara:)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #83 Skrevet 5. september 2006 *trøster masse* det finns ikke ord i en sådan stund. Tøft av deg å dele det her, med oss.. Som alle sitter med hver sine opplevelser. Noen har positive, andre får seg noen overraskelser. Hva gjør man liksom, når man tar toget til en bestemt destinasjon- men det tar en annen vending? Beundrer motet deres- som velger å dele det med oss... Så urettferdig livet er- Clara hadde fortjent å vokse opp med dere!!
nr3 på vei =) Skrevet 5. september 2006 #84 Skrevet 5. september 2006 dette gikk rett til hjerte ...måtte gråte en skvett nå! kondolere strekker liksom ikke til ... en god klem og varmetanker sendes til dere alle sammen !
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 5. september 2006 #85 Skrevet 5. september 2006 kondolerer... sitter her og feller noen tårer for deg, Clara og din familie ..
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 5. september 2006 #86 Skrevet 5. september 2006 Ord blir så fattige.... De strekker ikke til.... Dette var vondt og trist å lese... Tårene lager en bekk nedover mitt kinn.. Sender dere masse varme tanker og klemmer. For lille Clara tenner vi et lys og ett minutt stillhet mens vi ber for deg og dine..
Beatej80 Skrevet 5. september 2006 #87 Skrevet 5. september 2006 Så ubeskrivelig trist... tenker på dere alle sammen! Ord strekker ikke til..... Mange klemmer fra meg.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 5. september 2006 #88 Skrevet 5. september 2006 Tårene renner nedover kinnet, under ingen mennesker det vondet dere må/måtte gå igjennom.. Kondolerer så mye.. en varm klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå