Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 3. september 2006 #51 Skrevet 3. september 2006 Ord blir fattige når sånne ting skjer! Men sender dere min dypeste medfølelse, til hele familien...... Tent et lys for datteren deres!
*Vetlis* Skrevet 3. september 2006 #52 Skrevet 3. september 2006 Uff, så utrolig trist Nina! Jeg føler med deg og ønsker deg og dine alt godt fremover.... Jeg forstår valget ditt og jeg vet også hvordan du har det nå. Clara var et vakkert navn på ei vakker tulle ) Mange store trøsteklemmer fra meg!
lille meg 28 Skrevet 3. september 2006 #53 Skrevet 3. september 2006 Først og frems vil jeg kondolere. Sitter her å tenker på dere og den nydelige jenta deres. Tårene triller nedover skinnet og vil ikke stoppe. Dere vil være i mine tanker lenge og jeg vil be bønn for jenta deres og ikke minst dere. Dette er er tung tid, ta godt vare på hverandre og tenk på at dette var den riktige avgjørelsen å ta. Lykke til videre og gi gjerne et lite skriv fra deg så vi får vite hvordan det går med dere. Ønsker dere alt godt videre. Trøste klemmer fra meg Therese :-)
minst Skrevet 3. september 2006 #54 Skrevet 3. september 2006 En dag vandret Gud i sin hage hvor blomstene vokser i flor. Der oppe i fra sin himmel han skuet ut over jord. Der i hans jorderiske hage, var også et blomstervell. Guds hjerte var stolt over prakten, som han hadde plantet selv. Da så han en liten rose, så vakker og uskyldsren. Han tenkte den vil jeg hente, der er jo min øyensten. Jeg henter den hit til min Himmel, på jord kan den ikke bli. Her oppe kan skjønnheten lyse - for alle - til evig tid. De som har pleiet den flittig, og elsket dens skjønnhet frem, vil kanskje en dag kunne tilgi, at jeg måtte hente den hjem. Jeg vet deres hjerter vil briste, og verke i mange år. Men minnene blir til salve, som lindrer de vonde sår Føler med deg Klem fra
FrkVissVass Skrevet 3. september 2006 #55 Skrevet 3. september 2006 dypeste medfølelse fra oss. dette var grusomt trist lesning, vi tenker på dere!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 3. september 2006 #56 Skrevet 3. september 2006 Et lys er tent! Et lys står og brenner! Et lys brenner for Clara! Et lys brenner for Clara i morgen! Et lys skal brenne for Clara i to dager! Et lys skal brenne for Clara hver eneste dag! Et lys skal aldri stoppe og brenne for Lille Clara! Men et lys skal lyse opp i himmelen til Minne for Lille Clara! Kondolerer så mye til de berørte..... Et lys er tent....
tøtsi Skrevet 3. september 2006 #57 Skrevet 3. september 2006 Ja nå renner tårene... dette var veldig sterkt å lese, og jeg føler virkelig med dere. Som så mange andre også har sagt.. ord blir fattige og strekker ikke til. Men skal be for lille Clara og for dere.. Min dypeste medfølelse...¨ Klem
alegre Skrevet 3. september 2006 #58 Skrevet 3. september 2006 Sender dere de varmeste tanker, og skal be for dere og lille Clara. Ta vare på hverandre. Denne historien var hjerteskjærende trist. Alt godt ønsker jeg dere. Tårene renner og renner på meg nå.......vet ikke hva jeg skal si.... Mange klemmer til dere alle
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 3. september 2006 #59 Skrevet 3. september 2006 Jeg skal be en bønn for henne,lille Clara,som nå er et englebarn med Casper og lillebror, de fikk bli like gamle som henne før Gud fant at de skulle få være hos Ham. Jeg føler så med dere og skal også be om at dere får styrke til å gå videre, og at dere klarer å finne sammen i sorgen. Varm klem fra
cizeta Skrevet 3. september 2006 #60 Skrevet 3. september 2006 Tårene renner i strie strømmer. Jeg har så utrolig vondt av dere, som måtte gå gjennom dette. Mine tanker går til dere, både mamma, pappa og storebror. Min dypeste medfølelse.
Juliemamman Skrevet 4. september 2006 #61 Skrevet 4. september 2006 Nå renner tårene her også... Utrolig trist historie, og jeg blir tom for ord... Kondolerer. Jeg føler med dere i sorgen, og har nå tent et lys for lille Clara. Klem.
cemor c Skrevet 4. september 2006 #62 Skrevet 4. september 2006 Ord blir så utrolig fattige, etter å ha lest dette! Selvfølgelig har dere min støtte, og jeg tror nok at jeg med hånden på hjertet kan si at dere har alle sin støtte her inne! Det går ikke an å sette seg inn i deres situasjon, så det eneste jeg kan gjøre, er å sende dere en stor og varm klem! I kveld skal jeg tenne ett lys for deres vakre lille Clara! Ta godt vare på hverandre i tiden framover!
Villemo3 Skrevet 4. september 2006 #63 Skrevet 4. september 2006 Tårene mine triller og ord blir som sagt fattige i sådan stund. Ønsker dere alt godt i fremtiden og sender masse varme tanker til dere og vesle, vakre Clara. Jeg er også helt enig i at dere nok har alle sin støtte her inne. Et så vanskelig valg krever styrke, og dere må ta vare på hverandre i denne tiden. Masse varme klemmer fra meg og mine!!
tessa4? Skrevet 4. september 2006 #64 Skrevet 4. september 2006 De dypeste kondulanser og medfølelser, og varmeste tanker til dere alle tre! Ønsker dere alt godt videre. Gi "storebror" en ekstra god klem i denne vanskelige tiden... Et lys tennes og min bønn går til Deres vakre prinsesse Clara! Klem fra Therese m/familie
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 4. september 2006 #65 Skrevet 4. september 2006 Jeg sitter her og har tent et lys for dere og vesle Clara. Det var utrolig trist,men også et lite tankekors å lese det forferdelige dere har vært igjennom. Det setter tingene litt i perspektiv å høre om slikt. En begynner virkelig å tenke på hvor bra en virkelig har det...! Jeg har fryktelig lyst på flere barn, men jeg har tross alt to allerede, og skal prise meg lykkelig over de barna jeg har! Så får det heller bli en xtra bonus om jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen... Jeg føler virkelig med dere i sorgen, og kan ikke gjøre annet enn å sende en klem til dere. Dere har gjort et valg som det ikke skulle være nødvendig å måtte ta. Tenk hvis verden hadde vært så ukomplisert at alle som ønsket sine barn hjertelig velkommen kunne få sine barn,sunne og friske, mens alle dem som tar abort fordi barnet er uønsket, skulle slippe det... At det var fordelt slik at kun de som ønsket det,ble gravid... DET hadde vært så mye bedre! Ønsker dere lykke til videre,både dere foreldre,men også storebror, og ønsker at dere får dere flere engler, men at de neste kan få lov å være med dere i livet på jorda, ikke se ned på dere fra himmelen. *mange klemmer*
cecilie stolt mamma :) Skrevet 4. september 2006 #66 Skrevet 4. september 2006 Så urettferdig. Tårene bare renner og renner de vil ikke stoppe, her jeg sitter og leser dette Jeg føler med dere. Jeg har vært igjennom det samme som dere ( I uke 20) så jeg vet hvor ufattelig urettferdig livet er.. Vær flinke og ta vare på hverandre og snakk om det som har skjedd. La tårene få komme når dem kommer, det er godt å gråte. En god trøste klem sendes til dere. Tenner lys for Clara i dag. Klem
Lille Pilt Skrevet 4. september 2006 #67 Skrevet 4. september 2006 Så sterkt, så vakkert, så ufattelig trist... Sender dere min dypeste medfølelse. Vi som har født friske barn, og som forhåpentlig har et friskt barn i vente, kan ikke forstå hvordan dere har det. Men vi kan støtte dere, og på en måte være til stede for dere - selv om vi ikke bor på samme sted. Du er sterkt Nina, som sammen med pappa'n til Clara har tatt det valget du har gjort. Og du er utrolig sterk, som har evnet å dele dette umenneskelige med oss andre på en fin og skjør måte. Tusen tusen takk skal du ha. Det gir oss et helt annet perspektiv på livet... Jeg har tenkt på deg hver dag siden jeg leste om valget dere måtte ta. Ei rose i knopp som aldri fikk springe ut... Alle mine tårer skjenker jeg dere. Dessverre er det så altfor lett for oss utenforstående å glemme det vonde dere har gått gjennom. Men måtte verden forstå at dere trenger tid til å komme tilbake til hverdagen igjen, og at det i lang tid framover vil være dager som synes uoverkommelige. Alle gode ønsker for framtida. Dere er sterke - dere klarer det! Varm klem
Gizom81 Skrevet 4. september 2006 #68 Skrevet 4. september 2006 Her renner tårnene i strie stømmer, som jeg ser de fleste andre her dele med dere! Dere har full støtte fra alle bimere ser det for meg ut som, det skulle bare mangle. Valget dere ble stilit ovenfor, er... jeg er tom for ord! Takk for at dere valgte å dele historien deres med oss. Har tenkt på dere siden du nevte det i første tråd. Lille prinsessen Clara blir nok sendt mange varme tanker i fremtiden. Hold sammen i sorgen. Kondolerer Med dypeste medfølelse
frøken bibelstripp Skrevet 4. september 2006 #69 Skrevet 4. september 2006 kondolerer kjære deg.. det finnes ikke ord i en slik situasjon, men jeg ønsker deg og din familie alt vel videre..
*¨¨* Skrevet 4. september 2006 #70 Skrevet 4. september 2006 Kjære Nina og fam. Kondolerer.. Så ufattelig trist..Tenker på dere i sorgen.. Og har stor respekt for avgjørelsen deres..
IngyThing & lykkeliten Skrevet 4. september 2006 #71 Skrevet 4. september 2006 nå sitter jeg å griner og griner, klarer virkelig ikke holde tilbake en eneste tåre. Føler så utrolig med dere, blir så lei meg med tanken på at sånne her ting kan skje. Ønsker dere alt godt for fremtiden, vær sterke og hold sammen. mange varme klemmer fra meg.
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 4. september 2006 #72 Skrevet 4. september 2006 Mine tanker går til dere i kveld. Skjønner godt at det var en mildt sakt grusom avgjørelse, men dere gjorde nok det beste. Vil bare si at det er mange som tenker på dere i kveld, og mange kvelder framover. Jeg kommer til å be for dere alle 4 i kveld. Jeg har fellt mange tårer for dere, og flere blir det nok. Vit at jeg og min samboer, med mange flere tenker på deg og dine... Varm klem fra
samboer87 Skrevet 4. september 2006 #73 Skrevet 4. september 2006 uff dette var helt forferdelig trist å lese tårene bare rant og renner enda... ingen ord kan fortelle hvor mye jeg føler med dere..jeg tenker på dere og den lille..kondolerer....jeg sendte en bønn til den lille engelen deres selv om jeg ikke er kristen eller noe..kondolerer virkelig...tenk på at hun har det godt der hun er..selv om jeg vet det ikke hjelper..mange tanker og klemmer fra meg.
Doubichou Skrevet 4. september 2006 #74 Skrevet 4. september 2006 Kjaere Nina, innlegget ditt er svaert gripende, og jeg sitter her og graater, som alle de andre mamma'ene. Min dypeste medfoelelse for tapet dere lider og haaper du og mannen din finner styrke i hverandre til aa komme gjennom denne proevelsen.
AMINE Skrevet 4. september 2006 #75 Skrevet 4. september 2006 Mine tårer renner og renner. Så ufattelig trist at dere måtte oppleve dette. Ingen fortjener det. Jeg støtter deres avgjørelse fullstendig, og vet at det var et tøft valg. Jeg ber for lille Clara, Deg, far og storebror. Clara vil alltid være med dere i hjertene deres, og alltid passe på dere fra sin egen plass blandt stjernene. Skal tenne lys for deg lille Clara, og for din familie, og alle andre som opplever dette grufulle å miste et barn. spør ingen ikke noen suser i stål i ljåen spjærer åpen himmel ingen er trygg på engen skjærer høsten uten blund uten hvile: blind & stum snart der så her som lyn røver øyenstenen din tyven tyven finnes ei den bot som bøter sønderslitte hjerter ei pardon sparer ingen hugger ned alle som en tyven tyven alle er vi like for ljåen hadde han sjel var den en skjæres røver de som skinner mest tyven tyven tyven tyven røvet øyenstenen smyger i skyggen bare vi er igjen tyven tyven tok det han fant alt har vi gjemt blir aldri glemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå