nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 #26 Skrevet 3. september 2006 jeg må bare si at jeg støtter dere og valget dere tok! skal be en bønn og tenke på dere!!! takk for at du delte dette med oss. jeg sitter hvertfall med tårene trillende, og tenker veldig på dere!!! gode varme tanker til dere alle fire!!!
Edelweis Skrevet 3. september 2006 #27 Skrevet 3. september 2006 kommer over fra 3.tri. fikk høre om denne rørende historien. skal sørge for å be om at lille clara skal få beskyttelse og det hun måtte trenge. sender en av mine hjelpere/engler til dere i denne sorgens tid. mge tanker og klemmer til dere!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 3. september 2006 #28 Skrevet 3. september 2006 Huff, vanskelig å vite hva man skal si/skrive til dette...tårene renner så jeg nesten ikke ser tastaturet her. Mange tanker til dere og Clara. Husk å ta godt vare på hverandre dere tre!!! Kondolerer!
Gjest Skrevet 3. september 2006 #29 Skrevet 3. september 2006 Huff. Ord blir fattige. Tårene bare renner. Kondolerer. Stor trøsteklem til dere fra meg. Ta vare på hverandre i den vanskelige tiden. Klem fra
Gjest Skrevet 3. september 2006 #30 Skrevet 3. september 2006 Uff så vondt. Jeg skal be en bønn for dere og lille jenta deres.
Hemmeline Skrevet 3. september 2006 #31 Skrevet 3. september 2006 Kondolerer. Har felt mange tårer for dere... og ber for både dere og lille prinsessa deres. Så ufattelig trist at hun ikke fikk vokse opp. Ord blir så alt for fattige i slik en stund, men tankene mine er hos dere. Ta vare på hverandre i sorgen...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 3. september 2006 #32 Skrevet 3. september 2006 Takk for at du har delt en så uendelig trist og personlig sorg med oss. Dette var fryktelig trist å lese, og til ettertanke for oss alle. Dere har tatt en avgjørelse ingen foreldre skal være nødt til å ta, men det kjærligheten dere viser deres lille Clara er fantastisk. Prøv å ta godt vare på dere selv, ikke være redd for å bruke mennesker rundt dere til å bearbeide sorgen.. Vår aller dypeste medfølelse i sorgen deres, dere er med i våre bønner.
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 3. september 2006 #33 Skrevet 3. september 2006 Kjære Nina med famile Dette var forferdelig trist å lese. har tenkt masse på dere siden du skrev om det vanskelige valget dere måtte ta. Tenker masse på dere i denne tunge tiden. Varme klemmer fra
Gjest Skrevet 3. september 2006 #34 Skrevet 3. september 2006 Jeg klarer ikke å gjøre annet enn å sende deg og familien mange gode varme klemmer....
msbu Skrevet 3. september 2006 #35 Skrevet 3. september 2006 Jeg sitter her og leser mens tårene strømmer nedover kinnene. Dette var trist, alle vordende foreldres verste mareritt. Jeg føler med dere. Ta godt vare på hverandre i tiden framover. Snakk med hverandre, vær åpen for hverandres følelser, og godta at dere nok kommer til å sørge forskjellig. Det er en tøff tid dere går i møte. Jeg skal be en bønn for dere og lille Clara når jeg legger meg i kveld, og sikkert flere kvelder. Ønsker dere lykke til i den tøffeste perioden i deres liv, og sender dere masse varme tanker.
guttemamman:) Skrevet 3. september 2006 #36 Skrevet 3. september 2006 Varme klemmer til dere tre som er igjen, å mine bønner går til lille Clara i kveld.. Ord blir fattige i sånn situasjon.. Min dypeste medfølelse. Varm og kjærlig klem til dere alle.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 3. september 2006 #37 Skrevet 3. september 2006 Tar meg den friheten og viser min medfølelse ved å legge inn et dikt jeg fant.. *************************************** They say memories are golden well maybe that is true. I never wanted memories, I only wanted you. A million times I needed you, a million times I cried. If love alone could have saved you you never would have died. In life I loved you dearly, In death I love you still. In my heart you hold a place no one could ever fill. If tears could build a stairway and heartache make a lane, I'd walk the path to heaven and bring you back again. Our family chain is broken, and nothing seems the same. But as God calls us one by one, the chain will link again ****************************************' Mange gode klemmer,med håp om at dagene snart blir lysere.. <3
Tjatjo Skrevet 3. september 2006 #38 Skrevet 3. september 2006 Åh, så trist. Tårene mine triller også nå.... Tatt meg en tur over fra 3 tri for å kondolere. Ikke rettferdig at slikt skal skje......
snartmammapåny Skrevet 3. september 2006 #39 Skrevet 3. september 2006 *tårene triller* *Sende en stor trøsteklem fra 1 tri* Dette var utrolig trist. Lykke til videre!
en liten i magen Skrevet 3. september 2006 #40 Skrevet 3. september 2006 Skal be for henne! Kondolerer, dette var utrolig trist å lese!!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 3. september 2006 #41 Skrevet 3. september 2006 Åh, tårene renner her! Jeg er ikke akkurat en som tror på gud, men ikveld skal jeg be for vesle Clara! Mine varmeste ønsker og tanker går til dere som sitter igjen.
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 3. september 2006 #42 Skrevet 3. september 2006 Så forferdelig trist! Tårene strømmer. Håper dere finner trøst i hverandre! Kondolerer så masse! Dere er i mine tanker! Skal be for dere og lille Clara i kveld.
trebarnsmamma??? Skrevet 3. september 2006 #43 Skrevet 3. september 2006 Trur Clara er i himmelen saman med Johanna. Der leikar dei på Sommarsletta. Masse varme tanka og klemme til dokke. Vil også anbefale www.englesiden.com. Har vore til stor trøst etter at vi mista vår lille jente. JAG VILL ALLTID ÄLSKA (Erik Hillestad) Ingen förstår vart du blev av, men fast din vagga är en grav, tror jag du fann en öppen dörr, som barnene gör, till rum med änglar att få se, dom lär dig legka, ser dig le. Oh! Om jag kunde vara med! Det är dig jag älskar, det är dig jag älskar, och en gång ska tystnad ge upp för sång. Då ska min tunga få ny kraft att sjunga att inte ett enda barn fick förgäves liv nån gång. Ingen är vackrare än du, för du har himmelsklädnand nu du som er mammas sorg och skatt, jag ber i natt: När du hör vita vingars sus, bed at två änglar tar ditt ljus ner till min mardröms mörka hus! Jag vill alltid älska, jag ska aldrig glömma! En gång ska tystnad ge upp för sång. Då ska min tunga få ny kraft att sjunga att inte ett enda barn fick förgäves liv nån gång. Bortom alt jag drömt finns du nånstans gömd. Aldrig blir du glömd. Inte ette enda barn fick förgäves liv nån gång. Det är dig jag älskar! Det är dig jag älskar! Och en gång ska tårar ge upp för sång. Då ska min tunga få ny kraft att sjunga att inte ett enda barn får förgäves liv nån gång. Tusen takk for at du orka å dele historia til Clara med oss. Og så må eg berre seie at eg har utruleg stor respekt for det valget dokke no har tatt. Mange tankar og klemmar
Victorials Skrevet 3. september 2006 #44 Skrevet 3. september 2006 Dette var sterk lesing... Klarer ikke sette ord på hvor mye jeg virkelig føler med dere! Ord er fattige, men jeg skal be for dere!! Tanker og klemmer
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 3. september 2006 #45 Skrevet 3. september 2006 Kondolerer så mye ! Skal be for lille Clara og dere i kveld + tenne lys. Lykke til videre! Varm klem fra meg
Krokodillemor Skrevet 3. september 2006 #46 Skrevet 3. september 2006 Dere har nok tatt en av de vanskeligste avgjørelser mennesker kan ta. Jeg håper alt går bra med dere og storebror.
mams06 Skrevet 3. september 2006 #47 Skrevet 3. september 2006 Tenker på dere i sorgen. Har stor respekt for avgjørelsen deres. Håper dere klarer å prate om lillejenta deres og la sorgen få komme. Tenner et lys for dere ikveld.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 3. september 2006 #48 Skrevet 3. september 2006 kondolerer så masse,føler med dere i sorgen klem fra mary-ann
21.april Skrevet 3. september 2006 #49 Skrevet 3. september 2006 Huff, dette var vondt å lese. Nå kom mine første tårer i svangerskapet, jeg kan ikke forestille meg hvordan dere har det. Jeg vil overbringe min dypeste medfølelse, og samtidig si at jeg støtter dere fullt ut i valget dere har tatt.
Mille-k Skrevet 3. september 2006 #50 Skrevet 3. september 2006 Så uendelig trist dette var å lese. Ett umenneskelig valg dere ble tvunget til å ta. Noen ganger er livet så ufattelig urettferdig. Ta vare på hverandre, tenker på dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå