Gå til innhold

Hei jenter:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Følte plutselig at det var en stund siden jeg hadde sagt noe her inne, så da vil jeg bare si hei jeg:)

 

Mannen var hjemme i nøyaktig 24 timer, fra tor-fre, før han måtte ut med jobben igjen. Nå blir han borte en mnd, men så bytter han jobb:) Er i Afrika nå, så det er liksom ikke bare å ta bilen heller..litt leit akkurat nå siden det har vært litt tøft den siste tiden, men krysser fingrene for at det fortsetter å gå bra med spira:)

 

Er ikke så mye her om dagen, da jeg prøver å henge med i studiene, fant kjapt ut at her var det bare å lese i vei!!

 

Ellers går det vel ganske greit. Kvalmen kommer og går, og det samme gjør "mensmurringene". Noen dager nesten ingen ting, andre dager ganske mye. Magen er nesten normal om morningen, men blir mer og mer oppblåst utover dagen..rare greier.

 

Sånn, det var en lite oppdatering fra meg:) Krysser fingrene for at ul om to uker er like fin! Nå må jeg redde et pappeske fra å bli spist opp av hunden her!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Det var langt unna mannen din var,kjipt å være alene i svangerskapet,men bra at han bytter jobb snart. ;-)

Jeg også har mens murringer til tider,og ingen mage på morgenen,men oppblåst på kvelden,er 6 uker i dag.

 

Håper alt går bra på UL om 2 uker,jeg skal også på UL,den 12 september,det blir spenende,første UL,er litt nervøs.;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...