Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei du !

Vi var nok på samme rom ja. Så spennende!

Hadde du uttak på onsdag også ?

Litt rart når man er på et slikt sted. Tenker jo på de som sitter og venter ved siden av, eller ligger ved siden av. Hvordan går det med de andre? Hører at det snakkes stille med ektefelle/kjæreste, at sykepleier kommer innom, noen venter på akupunktur osv. Blir litt nysgjerrig på andre rundt og på resultatene ikke minst. Ønsker jo at det skal gå bra med alle sammen...

Det er utrolig mange tanker som raser rundt i hodene våre på det tidspunktet vi venter på å få satt inn egg...

Eller som på onsdag, etter at jeg hadde fått ut egg (trodde det ikke skulle bli fler enn to) også ble det seks !!! Jeg gråt så jeg hikstet...hihi. De på andre siden av forhenget måtte vel tro jeg var veldig knust og ulykkelig... :-) Var du der så får du ha meg unnskyldt...hihi

Skal du teste den 15. september? Blodprøve mellom 8 og 9 ???

Kan ikke vente på at dagene skal gå. Har en herlig mann som gjør dagene lettere, tre nydelige små nevøer som jeg skal leke med og passe til uka, så da går tiden... Også jobbe som vanlig.

Ønsker deg masse lykke til i rugetiden Tinkelvink...

Så kanskje vi passerer hverandre på gangen en dag på Aleris ??

Ruge klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6173674-tinkelvink/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig hilsen, VeNi :-)

Har desverre ikke sett innlegget før nå, da jeg rullet noen sider bakover på innlegg. Det er ganske så stor aktivitet på siden.

Joda, vi lå nok på hvilerommet sammen. Det er ganske så elektrisk stemning av spenning inne på det rommet. Det er ikke så vanskelig å se at de fleste er ganske så spente, og det er ikke så rart. (Jeg fikk ikke med meg noen utbrudd der forrige onsdag, men forstår godt at det lett kan gå over styr. Jeg fikk en slik dårlig følelse da vi kom fredag for innsettingen, at jeg ble veldig lettet da jeg ble hentet inn på hvilerommet da jeg visste at det iallefall betydde at det var noe å sette inn. Litt i helspenn når man sitter å venter da.)

Ja, jeg skal også teste 15. september. Har ikke fått bestemt meg mtp om jeg skal ta en hjemmetest før dette. Tror nok det kan bli vanskelig å holde ut spenningen hele neste uke. Samtidig er det å ta test noe man grugleder seg til. Man vil gjerne vite, men så vil man ikke at alt håp skal være ute.

Det kan jo hende at vi passerer hverandre på Aleris, ja. Men jeg håper at det blir litt mer aktivitet på rugeklubben vår når det nærmer seg testtid. Det kan være fint med litt ekstra støtte disse dagene. Denne ventingen er ikke noe særlig, og blir nok ikke bedre neste uke.

Lykke til så mye til deg også, VeNi :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6173674-tinkelvink/#findComment-6218183
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...