Gå til innhold

Hvilke planer har dere på denne søndagen da jenter? =)

Anbefalte innlegg

selv så har jeg ikke så alt for mange planer.. Skal prøve å komme meg en tur på Spenst.. også skal vi ut med noen venner å spise på Peppes klokken 18. Det har kommet ny peppes i Fr.stad så vi må innvie den fant vi ut! ;) Etter det så blir vi vel sittende hjemme hos oss å skravle litt tenker jeg! :) Håper det er bra med dere jenter!! ;)

Fortsetter under...

Uff... da kan det jo iallefall bare gå en vei nå.. nemlig oppover! Så i morgen.. eller kanskje mer sannsynlig på tirsdag er du nok piggere! ;) Så får du bare slappe av på sofaen i dag ( hvis du ikke har barn fra før som må aktiviseres da). her i fr.stad er det iallefall skikkelig sofakose vær.. Har regnet konstant i hele natt.. et lite stopp i skyllebøtta nå, men kommer nokmer.. Synes det er litt koselig jeg da ;)

Annonse

Heisann.

Har heller ikke mange planer i dag, forkjølet på 2. uka - blir litt lei. Samboeren er ute på dugnad for fotballaget til sønnen sin mens jeg slakker'n på sofaen sammen med nurket i magen og pusen min.

Bor forresten også i Fr.stad : ) - har du vært på BIM treff? Jeg var på mitt første for 2 1/2 uke siden. Koslig å treffe andre gravide. Kunne ikke sist onsdag, men forsøker igjen neste gang. Er 32, termin med min første 14.01.07. Du da?

Hei.

Klarer ikke sove lenge om morgene lenger (har vel begynt å komme meg etter mnd med kvalme og evigheter som sliten)

Så jeg var oppe tidlig å vasket hele huset,herlig også.

Nå skal mannen min og jeg til sviges å spise middag så søndagen våres blir nok der.

Så blir det på kvelden på sofaen med teppet,litt snacks og tv.

Heisan.

Dette er faktisk vår 1 års brylluspdag. I går feiret vi sammen med min forlover og hennes mann og barn. Vi koste oss med nyyydelig lammesteik, rødvin, kaker og is. (Må innrømme at jeg unnet meg et halvt glass rødvin selv også, men brukte noen timer på å drikke det opp..... Et halvt glass rødvin i løpet av 9 mnd kan vel neppe gjøre stoor skade. Får neppe et føtalt alkoholsyndrom-barn av det....)

I dag har vi tatt det mer med ro, men har hatt besøk av min søster og hennes familie. Vi har hatt en fin bryllupsdag.

Jeg har i anledning dagen fått nyyydelige øredobber av min mann (hvitt gull + diamanter) + røde roser. I tillegg har vi fått tvist og blomster av gjestene. Hyggelig å bli husket, og lilvet er bare herlig!!!!

Nå gjenstår bare å se om avslutningen også blir en reprise av bryllupsnatten??!!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...