Gå til innhold

God morgen jenter/damer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt utrolig herlig! Ukependler fortsatt, så det er så deilig å komme hjem til mannen min og datteren vår på 2 hver helg :) Men nå er det bare EI uke igjen og så trapper jeg ned til 60%, da blir jeg borte bare 3dager i uka og DET går bra :)

Jeg gjør ikke noe mer fancy enn å jobbe på kontor, men jeg må fortsette i den jobben minst ut neste uke for å få opptjent retten til fødselspenger. Jeg orker IKKE å gå kun på engangsstønad en gang til, det suger! Mannen min tjener ikke gress heller, så.... uansett - saken er den at siden jeg har vært så dum å ta høyere utdanning, og enda dummere - en utdanning med eksamen i september, har jeg ikke tjent meg nok i løpet av 2005 til å få arbeidsledighetstrygd etter kontrakten løper ut. Det faktum at jeg har jobbet 100% uten så mye som ei uke fri kontinuerlig siden 1.oktober 2005 har visst ikke noe å si. Dvs jeg må forsette å pendle fra det nye bostedet vårt inn til Trondheim for å jobbe, hvis ikke står vi med bare ei inntekt fram til jeg kan ta ut permisjon. Jeg har imidlertid vært så heldig å få forlenget kontrakten litt til, så det blir litt mer pendling på meg før jeg kan ta fri og koes meg med (noe jeg aldri har hatt før) MAMMAPERM!!! Gleder meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...