Gå til innhold

Da lurte jeg alle med alkoholfri i går...

Anbefalte innlegg

Har vært så i dillemmma om jeg skal drikke eller ikke da snart venter IKM, og bestemte meg til slutt for å prøve å la være. Jeg kjøpte alkoholfri vin og helte det på en vanlig vinflaske. Drakk det og 4 slurker vanlig vin hehe, så i dag er jo jeg i toppform. Ingen merket noe og det som var rart er at jeg blei "i humør" glad og fornøyd selv om jeg faktisk var edru, hehe var nesten litt morsomt.

Tanta kommer sikkert den, men synes det var ålreit å prøve denne luremetoden også hehe.

Fortsetter under...

Så bra at funka!!! Må si det er litt av et styr vi går igjennom, også vet vi ikke en gang... Jeg er også opptatt av hva jeg spiser etter EL og synes i grunn det er litt slitsomt, for man vet jo ikke alltid hva folk har i maten... Men det stresser faktisk meg en del, har hørt så mange skrekk historier om det med graviditet og mat... Føler meg litt hysterisk...

men ani277, mat er visst ikke så nnøye som alkohol, da alkohol er fettløselig, mens mat merker ikke babyen før dere deler blodbane i uke 6 eller noe og da har du jo funnet ut at du er gravid. ivertfall det jeg har hørt:)

synes heller ikke jeg er hysterisk som ikke drakk akkurat i går, er jo første gang jeg prøver noe sånt, var ganske moro faktisk.

Kroppen en sånn skapt at det du får i dag før du oppdager et du er gravid ikke skader forsteret. EL-tester og gravid-tester er et moderne fenomen, og derfor vil ikke det du putter i deg før IKM gjøre skade.

I gamle dager levde forlk som normlat, og de ble gravid og fikk sunne barn hele tiden.

Annonse

jeg kjøpte vinflaske med skrukork ja, ellers hadde de blitt litt mistenksomme trur jeg. umulig å se at den faktisk var åpnet om du ikke selv begynner å skru på den da hehe.

og alkoholfri vin er ikke så vondt heller faktisk. sikkert dumt av meg å lure venninnene mine men vil ikke si til noen at vi prøver ser du, for da blir det bare mas og gnål. min og sambos egen lille hemlighet så langt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...