trompet (fødeklar) Skrevet 3. september 2006 #1 Del Skrevet 3. september 2006 Hvem blir med? Skal vi ta en kopp kakao på kafeen der først? Jeg og svigerinnen min kommer i hvertfall:) Heng dere på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Del Skrevet 3. september 2006 Hvor, hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet (fødeklar) Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2006 det er gratis prøve time på gravid yoga i morgen. På usf verftet kl halv åtte til ni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 3. september 2006 #4 Del Skrevet 3. september 2006 jeg vil, men tror jeg jobber... må se det litt ann:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 3. september 2006 #5 Del Skrevet 3. september 2006 men er det ikke slik at man ikke skal gjøre yoga de første ukene?? eller er d bare sånn hjemme yoga? HAr aldri prøvd skikkelig yoga før så blir kjekt med noe nytt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet (fødeklar) Skrevet 3. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2006 `Det er jo gravid yoga, så jeg regner med at det passer for alle gravide. Ellers burde det stått på annonsen vel??? Håper du får til å komme:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 3. september 2006 #7 Del Skrevet 3. september 2006 Ja d hadde vel det;) Skal se hva jeg rekker i morgen. Trenger noe å holde meg i aktivitet:) og har alltid hatt lust til å prøve ut yoga:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilbaby07 Skrevet 3. september 2006 #8 Del Skrevet 3. september 2006 huff jeg hadde så lyst til å være med, men nå har jeg blitt syk..... når er neste gang og hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet (fødeklar) Skrevet 3. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 3. september 2006 Vet ikke når neste gang er, men det er vel en gang i uken og varer ti kvelder. Tror det kostet 1200 ca? I morra er det bare prøvetime og den er gratis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #10 Del Skrevet 3. september 2006 Når skal dere møtes i kafeen da? Dette fikk jeg lyst til :-) Må en være i form? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet (fødeklar) Skrevet 3. september 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 3. september 2006 Nei det tror jeg ikke, er jo bare avslappings teknikker og sånt tror jeg? Jeg satser på å være på kafeen kl 7. Så kan vi heller møtes tidligere neste gang hvis vi føler for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå