Gå til innhold

når kom magen deres/ eller har dere fått??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter hva jeg har lest her så er ikke babyen større enn en tommelfingernegl i uke 8 iallfall, så det er jo begrenset hvor stor man kan være enda da. Er vel ikke så ille mye mer den har vokst på en eller to uker. Selv er jeg gravid for annen gang, og syns magen er utrolig slapp, (har egentlig helt flat mage), så det er tydelig at musklene er mye slappere enn før, men det er ikke snakk om noen hard gravidmage enda nei...

Jeg er 2.gangs. Har fått "Mage", eller hva jeg skal kalle det......Oppsvulmet..Magen min er større enn vanlig hverfall. Men jeg er slank, så den syns veldig godt. I 1. sv fikk jeg nesten ikke mage før i uke 16-17......

godt å høre at flere har fått mage. Det var ikke synlig at jeg var gravid før i uke 16, 17 forrige svangerskap, så jeg har lurt på om det virkelig er mulig å legge på seg så mye på magen på så kort tid. er jo ikke noen stram mage heller, men svigermor trøster med at når det er kort tid mellom svangerskap får man mye fortere mage. det tar 7 år for kroppen å restituere seg etter et svangerskap.

Annonse

Det er godt å lese at andre har det likt. Er i uke 11 med nr. to og alle ser at jeg er gravid. Det er ingen tvil om det. Hadde synes at det var ganske greit om det hadde vært mindre synlig. Lurer på hvor diger jeg egentlig kommer til å bli???

Er ferdig med uke 8 i dag, og har ikkje fått noe mer mage enn før.. Litt mer oppblåst kanskje.. Men har no en liten "pølse" der fra før, so jeg holder inne magen, som jeg alltid har gjort.. Så viss jeg plutselig skulle ha sluppe magen ut no, so JA, da hadde det vist.. men det hadde det gjot før jeg blei gravid oxo.. hehehehe... Kjenner flere som "plutselig" har fått mage tidlig i svangerskapet, men so er det helst at dei slipper ut den magen dei har hatt... =o) Men trur ditte e veldig individuelt, og alt etter kor slank/stor en er fra før, og som andre sier om det er første gang eller om en har flere barn fra før... Men magen kjem nok for oss alle... =o)

jeg er halvveis i min 12.uke, med nr2, synes ikke jeg har fått noe serlig mage. Førstemann kom i juli 2004, mkerker selvfølgelig at jeg er litt "slappere i fisken" rundt magen, men tror ikke at noen kan se det enda. må si jeg gleder meg til det blir litt synlig slik at jeg slipper å gå rundt å føle meg så tykk rundt magen...

Jeg er 10+2 og har så vidt fått litt mage, sånn at jeg selv både ser og merker det. Tror ingen andre enn meg og samboeren min ser det, men det er veldig stas å få synlige tegn, synes jeg! Dette er mitt første svangerskap.

Dumt at vi kvinner må gå og holde inn magen - at idealene er så trange! Vi burde være stolte av at vi kan føde barn og at kroppen vår må ha fettreserver og fasong for at vi i hele tatt skal få det til!

Hurra for oss!!!!

Helt enig at det er dumt å må holde inn magen pga idealet.. Men grunnen til at ej holder inne magen no, e at ingen veit eller skal vite at ej e gravid før uke tolv.. So ej må nok holde litt inne magen i 4 uker til.. hehe.. Plutselig i uke 12, så e ej kjempegravid.. hihi.. =o) Ja stolt av magen må vi alle være...

Annonse

Hei

Jeg fikk mage idag!! :-) Litt kødd, men det føles faktisk litt som den kom over natta. Spørs om jeg er veldig hoven / oppblåst idag. Ser ut som jeg er 5-6 mnd på veg vettø! Iallefall fra siden. Magen sitter høyt oppe med meg, ikke som en kul langt nede, men begynner rett under brysta.

Er 9+2 i dag. Kan ikke si jeg har fått noen særlig mage. Har litt å gå på da... ;) Men jeg er nokså oppblåst og kjenner at livmoren har vokst litt. Begynner å slite med buksene, selv om det ikke synes noe særlig.

Jeg er i 11. uke (10 + 5) og merker det litt på buksene.. magen kjennes ømmere enn vanlig, og det er ikke godt med de av buksene mine som presser på. Er slank til vanlig, og føler jeg har begynt å få en liiiiten kul.. Tror ikke andre ville sett det, bortsett fra sambo. Gleder meg til alle vet det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...