Vespa Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei, Jeg selger mine mammaklær. Er 180 høy og var 70 kg da jeg ble gravid. Har klær fra Ni måner, Svangerskapet, og noe fra HM/Lindex. Noen interesserte?
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 er det mulig å få se noen bilder?hvilke str er det?
Vespa Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 Det er ca størrelse 40. Har ikke tatt bilder av klærne. Det er en olabukse fra 2wear som går over magen. Et khakifarget skjørt med lomme på siden med matchende genser. En beige bomullsbukse, og en smalstripet cordfløyelsbukse. En kul grønn kjole med litt mønster (fin over bukser også). Jeg bor i Oslo så jeg tenkte kanskje noen ville komme og prøve, men kan jo også sende.
Vespa Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 Hei, Ja jeg har endel enda. har lånt bort litt men endel igjen. Er det noe spesielt du er ute etter? Har blant annet tre bukser, en ola (2wear) en cord og en beige bomull, og et skjørt med genser til.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Hei. Buker 38 ca i bukser og har laaaaange bein. Viss jeg måler fra skrittet og ned er innerbenlengden min 89-90 cm. Har du ei bukse til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå