Gå til innhold

Noen uke 36 jenter her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere IKM? Jeg har på mandag og gruer meg veldig til den dagen... Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har stått opp før gubben i dag, og benytter tida til litt bimming! :) Jeg har ikke ikm før til søndag, så jeg føler at det fortsatt er så lenge igjen. Tålmodighet er det lite av her i gården når ikm nærmer seg....

Så spennende for deg som har den alt i morra, da! Har du tenkt å teste dersom ingen tante viser seg?

Skrevet

Hei.

Jeg har IKM på onsdag/torsdag.....

Gruer meg til å teste, er redd den er negativ.

Så det er sånn skrekkblandet fryd at jeg nå går å venter på at onsdagen skal komme :)

For da skal jeg teste....

Skrevet

ikm tirsdag,men blødde bittelitt i går allerede..men ikke oe i dag.holder håpet opp..kanskje festeblødning??men tviler,løpet er nok kjørt for denne gang..venter du med å teste til mandag?

Skrevet

Hei! Mannen min har gått på jobb, så da er det perfekt å ligge i senga med litt bimming :-)

Tror jeg skal vente litt. Testet i går, men da var den negativ. Sist gang jeg var gravid (mistet) så testet jeg positivt først to tre dager etter IKM. Så vi får se. Har hatt 32 dagers syklus i mange mnd nå, så hvis den ikke kommer i morgen kommer jeg til å øyne håpet, og sikkert bli fryktelig skuffet når TR kommer på tirsdag, eller onsdag....

Skjønner godt at du synes det er lenge å vente. Jeg har kjent etter tegn på kroppen siden forrige helg... Lurer jo litt på om det jeg kjenner kun er innbilling... Men uka går sikkert fort!!!! Så har du jo god tid til å kjenne etter symptomer... ;-) Slitsomt...

Skrevet

He he jeg blir jo helt tussete av å gå å kjenne etter om jeg har noen symtomer....men det er bra jeg ikke er alene om det ;)

Skrevet

Hei Venterpåbaby!

Kan jo hende at det er nettopp det... Hold håpet oppe!!! :-) Men skjønner godt man vil prøve å tenke negativt og så heller bli positivt overrasket. Prøver å tenke sånn hele tiden, men klarer det ikke... så har gått på mange skuffelser det siste året... Men en gang er det vel riktig... kanskje det er det for deg denne mnd!!! Håper det!!!!

Ang. testing så venter jeg noen dager (som sagt i meldingen før). Men er fryktelig spent. Vil så veldig veldig gjerne!!!

Skrevet

vil jo å veldig,veldig gjerne,jeg krysser fingrer ,tær og resten av kroppen for oss...:)

Skrevet

Ja, det er fryktelig slitsomt!! Kjenner noe nytt hver mnd... Frustrende at mens og graviditet har så like symptomer...

Skrevet

Åh ja, har goood tid til å kjenne og lete etter symptomer....! Føles som en evighet, men kan ikke klage. Tida er jo like lang for alle, og jeg er så heldig å ha regelmessige 28-dagers sykluser, så mange venter lengre enn meg.

Det blir hvertfall spennende å følge med dere andre uke36-jenter hele uka!! Alt håp er jo ikke ute før tr setter i gang for fullt! Krysser fingrene hardt for dere alle sammen, nå vil vi ha baby-boom!! :D

Jeg har hvertfall en plan om å vente til mandag med å teste, men blir veldig frista til å gjøre det tidligere av alle andre "testere" her inne, hehe!

Hva med deg, venterpåbaby?

Skrevet

Jeg og, krysser alt jeg har!! Vi slipper hvertfall å vente så lenge før vi får vite det!!! Håper på 1. trimester på oss alle neste uke!!!

Skrevet

Jeg har IKM på fredag, så det blir nok en laang uke. Vi er bedt på fest til lørdag så jeg håper den kommer fredag eller ikke i det hele tatt. Kommer til å ta en test lørdagen da uansett forsikkerhets skyld.(har teste skrekk da men..)

Men den kommer nok til freddan... Jeg har ikke noen store forhåpninger denne pp. Selv om jeg har tusen symptomer, som vanlig. (-:

Sist pp så var jeg såå sikker, pøh,, nei en får slutte å tro på seg selv når det gjelder noen man virkelig ønsker.. he he..

Får håpe det blir mange mange gravide denne uka ((-: Lykke til ...

Skrevet

siss75

har allerede testet i går,men da var den negativ..men det var jo veldig leeenge før ikm..så den gjelder vel ikke..?har ikke TR dukket opp til Tirsdag tar jeg en ny test:)håper på det da..heier å på babyboom!!!!!:)

Skrevet

Nei, venterpåbaby, den testen gjelder nok ikke, er nok tatt aalt for tidlig! ;) Blir nok et riktig resultat på tirsdag i stedet, skal du se! Et resultat som passer deg bedre! ;)

Det er nok noe i det at man ikke kan tro på seg selv når det er noe en virkelig ønsker, godt sagt, det. Jeg var også så sikker forrige pp, men tanta kom like fordømt. Og denne pp synes jeg at jeg har de samme "symptomene" som sist, så er vel ikke noe denne gang heller.

Blæh! :)

Skrevet

IKM torsdag.. Fikk tanta i dag. Men har ingen smerter ennå...:)

*bankibordet*

Skrevet

Jeg har IKM på torsdag, og synes dagene nå går veldig tregt... Kommer nok ikke til å teste før i helgen, da kan jeg hvertfall leve i håpet noen dager dersom TR ikke kommer. Men jeg prøver å psyke meg opp på at tanta kommer og ikke håpe for mye:) Kjenner ømhet i puppene og er utrolig trøtt, men det har jeg jo vært før og... Ikke lett å vite dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...