Gå til innhold

Har dere kjøpt jeans mammabukse fra h&m.. (samme som på mammatøy)

Anbefalte innlegg

fra katalogen??

Fra den nye høst katalogen?

Kjøpte 5 lommers jeansen i small,fikk den i dag.

Ingen problem å ha den på,

grei nok plass til rompe og lår.

Men håper den utvider seg litt etter hvert,

noen som har den som kan svare meg på det?

Fortsetter under...

Den blir litt slækkere under bruk ja, men er som vanlige jeans litt trange igjen etter vask. Hvis du er tidlig i svangerskapet ditt og den nå kjennes trang, tør jeg tippe på at du må bytte den ut i en større underveis.

Jeg kjøpte den buksa jeg også, og likte den godt. Men strikken er så stram -den er liksom sydd fast i stoffet så det ikke er noe strekk i den.. Skal den være sånn, eller er det noe feil? Jeg er ikke stor, men jeg får såvidt dradd buksa opp over hoftene! Syns det var en merkelig patent...!

Kjøpte også den jeansen i str 38. Fikk den nesten ikke over hoftene de første gangene- og så har den viet seg ut noe UTROLIG i stoffet- og jeg har fått bena sydd inn TO ganger hos skredderen....Det er ikke fordi jeg har gått ned i vekt (Gått opp 12kg:)

min var også vrien å få over hoftene men ellers var det god plass,var ikke sikker om jeg skulle bytte den i str 38 men vil ikke ha ei bukse som henger i baken.

vil at den skal være "stram" men hvis den vier seg ut litt så kan jeg beholde den,så får vi se hvor lenge jeg kan ha den.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...