MammaiLarvik Skrevet 3. september 2006 #1 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg lurer på om dere er helt avholds når det gjelder kaffe nå.........? Drakk mye selv før jeg ble gravid, men nå blir det bare en kopp hvis jeg er på besøk. Hvorfor er det "farlig" med kaffe under graviditeten egentlig.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 3. september 2006 #2 Del Skrevet 3. september 2006 koffein er vel ikke helt heldig. Jeg drikker til vanlig ca 1 liter kaffe hver dag på jobb, er kaffeholiker. Men etter kvalmen slo til i 1 tmester så har jeg ikke klart kaffe, og har jeg tvunget det i meg så har jeg blitt ekstra kvalm på kvelden... tror det er kroppen sin måte å si NEItakk på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 3. september 2006 #3 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg syntes også kaffe smakte helt forferdelig i begynnelsen, men nå smaker det godt igjen så jeg drikker en kopp kaffe latte hver morgen. I tillegg drikker jeg colalight når jeg vil kose meg (i helgene). det anefales at man ikke skal drikke mer enn 3 kopper kaffe hver dag (og mindre hvis man drikker andre ting med koffein. Abortfaren øker ved høyt forbruk av koffein.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ørtlingur Skrevet 3. september 2006 #4 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg drakk også mye kaffe før jeg ble gravid, det var vankelig å slutte å drikke så mye. For mye koffein er ikke bra.det gjelder ikke bare kaffe,men alt med koffein i. Det hender at jeg tar en kopp når jeg er borte ellers har jeg klart å kutte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 3. september 2006 #5 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var skikkelig "kaffekjerring" før, men nå orker jeg ikke tanken... Pluss at det ikke er bra for baby. Jeg drikker en halv kopp på jobben, for å ikke vekke den største mistanken ;0) Og så er jeg jo stuptrøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå