Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja da er det ikke lenge igjen. Torsdag er det spraystart igjen. Må si jeg både gleder og gruer meg. Hvet jo at dette er siste forsøket vi har,så da må det jo klaffe.... For de som ikke kjenner meg,har jeg et IVF-barn på 2,5 år,etter å ha vært prøvere siden -95.Så dette er søskenforsøk. Har bare en eggstokk så har aldri fått ut så mange egg,så har aldri fått noen på frys.

Vi har diskutert litt frem og tilbake,men har blitt enige om,hvis det ikke klaffer nå så gir vi oss.Er jo så heldige at vi har fått 1 barn og da får vi være fornøyde med det. Blir straks 35år og synes det er nok prøving nå. Jeg må si at jeg beundrer dere som ikke gir opp og har både 5,6 og flere forsøk bak dere. Det er jo fryktelig slitsomt både fysisk og psykisk.

Jeg har iallefall fått mye gode råd her inne på bim(har jo tross alt vært her inne til og fra siden -03.)

Uansett så håper jeg at det blir en fruktbar høst her inne. Det er på tide.

Lykke til alle sammen!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6172759-snart-igang-med-siste-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ann-Charlott!

Håper 3. og siste forsøk er deres lykketreff! Etter å ha vært prøvere såå lenge må det da være deres tur. Dere har virkelig kommet langt som er klare til å forsone dere med at det kanskje bare blir ett barn. Men som du skriver denne prosessen er jo veldig slitsom både psykisk og fysisk.

Det har jeg virkelig merket etter at jeg mistet for 4 uker siden.

Går fortsatt og venter på mensen, men regner med den er like rundt hjørnet :)

Jeg må vente 2 sykluser før vi kan prøve med de vi har på frys, men tror nok jeg kommer til å ringe etter 1 og høre om det er noen mulighet da. Er ganske utålmodig. Er så klar for å komme i gang igjen.

Blir spennende å følge både deg og Sunniva framover. Denne gangen SKAL det gå, for dere begge!!

Masse lykke til!

Stor klem fra

Det blir en spennende høst her inne på bim, det er iallefall sikkert...

Både du, Malin og jeg skal igang igjen...

VI SKAL KLARE DET!!!!!

Håper hormontiden går greit for deg, og at tiden fram til innsetting går unna i en fei.

Her i huset har det nesten ikke gått opp for oss at det blir innsetting igjen om noen dager allerede...

Men at tiden går fort er et bra tegn.

Regner med du lar høre fra deg så vi får høre hvordan formen blir osv!

Skal tenke på deg...

Klem-

Jeg *krysser* iallefall alt jeg har av armer og bein for at du lykkes igjen på dette forsøket!!!

Prøv og tenke positivt, og at dette SKAL gå bra.....

Jeg er nok av dem som kommer til å "prøve og prøve og prøve"......og ikke gi meg (ikke på lenge enda iallefall!!) 4.forsøk nå..... (og nå skal den sitte også!! ;o))

Lykke til med spraying!!

Klemmer fra

Annonse

Lykke, lykke til Ann-ch!!!!

Det er jo bare å håpe og tro på at 3 forsøk blir det forsøket hvor dere lykkes.

Skjønner deres beslutning, viktig å sette strek når man føler at nok er nok. Det er jo som du skriver en belastning både for deg og han!

Men først krysser vi fingerne for at dette går bra:o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Tusen takk for mange oppmuntrende ord. Det er ikke rart en ikke klarer å holde seg borte fra disse sidene:-) Dere er jo bare nydelige alle sammen!

Vi får virkelig håpe at det blir en høst med mange positive tester,det fortjener vi virkelig her inne.

Fortsatt lykke til jenter.Setter virkelig pris på dere.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...