paula28 Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Men det virker ikke som om lille baby har tenkt seg ut... Har iallefall ikke noe som tyder på at fødsel er nært forestående. Får smøre meg med mer tålmodighet :-)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg har termin i morgen jeg, men det blir ikke baby på meg heller med det første, tror jeg...
monicah Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 9 dager over termin, vi får krysse fingra å håpe på acktion :-)
kona til kona har født Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg har og termin i dag, men ingenting tyder på at han har tenkt å melde sin ankomst ennå.
tupsy & tipsy Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 har også termin i dag, heller ikke her er det nå særlig action..
lana<3 Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Heia Paula du er den eneste m termin idag...satte deg opp på terminlista...hold ut Paula babyen kommer nok snart..hvis du ser på terminlista så er det mange tilogmed fra midten august her... oppdater oss hvis det skjer noe så legger jeg det bak deg på lista... les denne artikkelen, ganske morsom: Maratondag for å få i gang fødselen http://www.krakle.com/magesiden/m_igangsetting.html
Mammas lille venn Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Har også termin i dag, men her sitter jeg med en enorm kul på magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå