Gå til innhold

Tips ang ammeinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKKE kjøpt Natusan på dagligvaren, de blir kliss våte, de loer og de er tykke. Helt forferdelige.

Jeg bruker Medela, kjøpt på apoteket. De er litt dyrere, men kan jo brukes til mer enn en amming. De danner melka om til gele slik at man ikke går rundt og er våt - eller må bytte etter her amming. Har hørt at Chicco er like gode, men har ikke prøvd de.

Det var dagens lille tips....

PS! Også er det pakket inn ett-og-ett slik at det er mer hygienisk å ha med seg i veska....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah, nice! tusen takk fot tipset! jeg brukte narusan sine sist, og de er helt elendige! nå sitter jeg her og lekker, men skal heller ta en tur til apoteket:-))

Skrevet

Har hørt at Coop ammeinnlegg også er bra, for de sitter ikke fast i puppen.

Skrevet

jeg brukte natusan sine sist.. først var de sånne som ble våte, men etterhvert begynte de visst å lage sånne som gjorde fuktigheten om til gele.. var ganske fornøyd jeg.. Men er vel mulig de har gått over til den gamle sorten igjen?

Skrevet

Vil bare komme med et annet tips: Jeg brukte sånne oppsamlerskjold da jeg ammet. (For jeg lakk jo som bare det fra den puppen som ikke var i bruk) Da kunne jeg bare fryse ned den melka, så gikk den ikke til spille i et ammeinnlegg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...