Gå til innhold

Brio Tridem - erfaringer ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den ser liten og nett ut, og har ful liggestilling. Er det mulig å bruke den til baby med en softbag oppi ?

Og er den god å kjøre ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn under et år bør man ha vendt mot seg når man kjører.

Vogna er relativt tung, og har kort rygg samtidig som den er vanskelig å legge sammen.

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt Brio Tridem til sønnen min siden han var 9 mnd. Skiftet da ut kombivogna, for den var så stor og tung. Jeg hadde god plass til voksipose i den, og ser ikke noe i veien for at det går an å ha softbag i den. Vogna er ikke tung!!! Bare 9,8 kg + hjula, veldig enkel og grei, og helt super å trille!!! Jeg kan godt anbefale den på det varmeste!!

Skrevet

Den er også veldig lett å legge sammen, og har en liggelengde på 96 cm.

Skrevet

Jeg er uttrolig glad i vår Brio tridem. Har brukt den siden vesla var 8mnd.

Fordelene; Det er lett, god å navigere - bruker den på skogsstier med røtter og dumper, og på shoppingturer med fortauskanter og andre hindre. God plass til vesla med vinterdress og pose (ticket from heaven-pose). Lett å legge sammen og blir ganske liten sammenlagt. Håndtaket kan justeres lett i forskjellige høyder så den behagelig å trille både for meg og samboer. Ikke minst så elsker vesla den!!

Ulemper; liten kurv under, forovervent - men det løser jeg med å gå å småprate med vesla mens vi går.

I liggestilling er den ikke helt flat, så jeg vet ikke hvordan det er å ha softbag i den.

Skrevet

Synes den er litt vanskelig å legge ned ryggen i, også blir jo beina "hengende" i lufta når barna sover. Har ikke hatt vogna selv, bare sett den i bruk i barnehagen.

Skrevet

Jeg har en slik vogn og har vært kjempefornøyd med den. Har brukt Carena sin softbag i den, men måtte ordne meg et eget opplegg for å feste den. Ellers har jeg bare gode erfaringer med vogna til min eldste som sportsvogn. Lett å trille og stødig. Skal selge den da den ikke er i bruk lengre. Er du interessert? Bor i Bergen, men sender den gjerne. Er pent brukt.

Skrevet

Jeg dytter denne opp, sånn at du som skrev Tridem innlegget under her ser det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...