Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Synes den ser liten og nett ut, og har ful liggestilling. Er det mulig å bruke den til baby med en softbag oppi ? Og er den god å kjøre ???
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Barn under et år bør man ha vendt mot seg når man kjører. Vogna er relativt tung, og har kort rygg samtidig som den er vanskelig å legge sammen.
studentmamma-82 Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hei! Jeg har hatt Brio Tridem til sønnen min siden han var 9 mnd. Skiftet da ut kombivogna, for den var så stor og tung. Jeg hadde god plass til voksipose i den, og ser ikke noe i veien for at det går an å ha softbag i den. Vogna er ikke tung!!! Bare 9,8 kg + hjula, veldig enkel og grei, og helt super å trille!!! Jeg kan godt anbefale den på det varmeste!!
studentmamma-82 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Den er også veldig lett å legge sammen, og har en liggelengde på 96 cm.
Nype73 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg er uttrolig glad i vår Brio tridem. Har brukt den siden vesla var 8mnd. Fordelene; Det er lett, god å navigere - bruker den på skogsstier med røtter og dumper, og på shoppingturer med fortauskanter og andre hindre. God plass til vesla med vinterdress og pose (ticket from heaven-pose). Lett å legge sammen og blir ganske liten sammenlagt. Håndtaket kan justeres lett i forskjellige høyder så den behagelig å trille både for meg og samboer. Ikke minst så elsker vesla den!! Ulemper; liten kurv under, forovervent - men det løser jeg med å gå å småprate med vesla mens vi går. I liggestilling er den ikke helt flat, så jeg vet ikke hvordan det er å ha softbag i den.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Synes den er litt vanskelig å legge ned ryggen i, også blir jo beina "hengende" i lufta når barna sover. Har ikke hatt vogna selv, bare sett den i bruk i barnehagen.
Gjest Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Jeg har en slik vogn og har vært kjempefornøyd med den. Har brukt Carena sin softbag i den, men måtte ordne meg et eget opplegg for å feste den. Ellers har jeg bare gode erfaringer med vogna til min eldste som sportsvogn. Lett å trille og stødig. Skal selge den da den ikke er i bruk lengre. Er du interessert? Bor i Bergen, men sender den gjerne. Er pent brukt.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Jeg dytter denne opp, sånn at du som skrev Tridem innlegget under her ser det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå