Gå til innhold

Desember: Fleecedress

Anbefalte innlegg

God morgen! Har lyst til å kjøpe en passe tykk fleecedress til Even sånn som han kan bruke nå mens det er for varmt med bobledress. Synes det er bedre m en hel dress i vogna istedet for tykk bukse og jakke. Er det noen som har kjøpt i år og som er fornøyd? Eller det er vel kanskje ingen som har fått bruk for den enda siden vi har hatt så fint vær:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6172536-desember-fleecedress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk tenkt meg ut for å se om jeg finner en god fleecdress i dag. Kjenner høsten sniker seg på her så da må man jo bare pent kle på seg og gullungen. Vi har faktisk ikke vært syke noen av oss siden Simen ble født og har heller ingen planer om å bli det.

Skal sende en rapport om jeg finner noe fint og praktisk.

Annonse

Har vært litt rundt de siste dagene og kikket på fleecedresser/jakker og har funnet flere fine.

På Kaphal hadde de noen helt greie dresser. De kosta ca 150 kr tror jeg. Hadde dem i lys blå, brun, rosa og grå.

Reima sine så veldig fine ut. De så jeg på på babyshop. kostet ca 300 kr og hadde dem i mange fine farger. Jeg kommer nok til å kjøpe en der tror jeg.

Men den fineste jeg så langt har sett er vell Troll sin nye todelte ull dresser. Kjempe fine. Hadde dem i blå og brun eller rosa og brun. Super nusselig mønster på jakka og et lite søtt hale mønster på buksa.

Men hau for en pris a gitt. 400 kr for jakka og 300 kr for buksa.

Kunne godt ha tenkt å kjøpe denne dressen men prisen synes jeg er for drøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...