rampen_ Skrevet 3. september 2006 #1 Del Skrevet 3. september 2006 Den andre tråden var megalang.. litt slitsomt.. derfor startet jeg en ny;-) kjeder meg? Jeg? hahaah... -8 uke 89,2% mulighet for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% mulighet for at det skal gå bra 13-16 uke 96,3% mulighet for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% mulighet for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% mulighet for at det skal gå bra 25-28 uke 99,8% mulighet for at det skal gå bra En tankevekker til alle som er bekjymret! Nok en grunn til å trøste de som faller inn under den andre prosentdelen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 3. september 2006 #2 Del Skrevet 3. september 2006 haha bra vi har flere tråder da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 3. september 2006 #3 Del Skrevet 3. september 2006 Så utrolig bra at dere har tatt vare på denne som jeg la inn for lenge siden;-) Tittet inn fra 2 trimester, for å se hvordan dere har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 3. september 2006 #4 Del Skrevet 3. september 2006 Denne statistikken har vært her så lenge jeg har vært på BIM (altfor lenge syns jeg! ) og jeg lurer litt på hvor den kommer fra? Hvor gammel er den og hvilke hensyn tar den? Det sies jo at man har høyere risk for abort ved røyking, alkohol, narkotika, div sykdommer etc etc. Da tenker jeg at siden jeg er frisk og lever sundt må det jo være enda større sjanse for at det går bra med min spire?! Sist jeg var gravid røyket jeg, og mistet i exu i uke 6. Røykere, og de som har hatt blindtarmbetennelse som jeg har hatt, har større sjanse for exu.. Konklusjon: Tallene er kanskje enda mer positive for en del mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 3. september 2006 #5 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hentet denne statistikken fra en som hadde laget en hjemmeside, den var utrolig forsegjort!! Danielsdagbok.no eller noe slikt... Husker ikke helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg dytter litt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #7 Del Skrevet 11. september 2006 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trinity* Skrevet 12. september 2006 #8 Del Skrevet 12. september 2006 *dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå