rampen_ Skrevet 3. september 2006 #1 Del Skrevet 3. september 2006 Sitter jeg seriøst her inne aleneeeeee på en søndagsmorgen? Jaja, dere andre har vel vett nok til å ligge og sove enda... fornuftig.. men det går ikke alltid med ei lita spirrievipp på 3 1/2 år... :-) skal på biltur med mamma og broren min i dag da, det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny bebis i magen! Skrevet 3. september 2006 #2 Del Skrevet 3. september 2006 hei og god morgen Jeg er innom her en kjapp tur mens jeg spiser frokost. Men skal gå og legge meg jeg nå. Har nemmlig vært på nattevakt. Trøøøtt. Men ha en fin dag i dag og fin biltur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2006 takk takk.. du får ha en fin "natts" søvn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Del Skrevet 3. september 2006 Jo da, jeg er våken:) har en på15 mnd, så her får man ikke sovet lenge.. Vi skal på besøk gård i dag. Ha en fin bil tur:-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 3. september 2006 #5 Del Skrevet 3. september 2006 Vi stod opp klokken 8, da hadde veslemor vært våken nesten 1 time og hindret meg i å sove med bablingen sin... Skal til svigerfar og sambo hans i dag, gruer meg. De er så rare! Og så er det svigerfar som lager komler, og han er skitten og lukter svette=( Er kvalm nok fra før om jeg ikke må spise maten hans også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 3. september 2006 #6 Del Skrevet 3. september 2006 jodaaaa, jeg og saramor er våkne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå