Gå til innhold

Kynnere?Rier?Hva skjer....?

Live har fått prinsen sin:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen er våkne:P Våkna halv fem i morges av trolige kynnere..hadde noen av disse før jeg la meg også..skal sies at vi hadde sex rett før sengetid og at jeg følte meg "rar" der nede etterpå,som om noe skjedde...Har ikke hatt en eneste kynner hele svangerskapet,før for et par dager siden..spesielt om kvelden,men ikke noe regelmessig eller noe som kunne "telles". Nå kommer det med jevne mellomrom,ofte og varer i 20-30 sek. Føler ikke jeg har kontrollen på hvor lang tid det er mellom hver..Men kjenner at det topper seg når jeg har telt til rundt 15,for at det så går litt over...Når skal man liksom karaktisere kynnere som rier?hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja si det..har vurdert å lage mitt eget navn på disse vondtene...ikke er det kynnere og ikke er det rier...så jeg kaller dem maserier siden de er så vonde...noen kaller dem også modningsrier...

hilsen ei med konstant krampe eller steinmage

Skrevet

Hei,takk for svar:)Ja kanskje det er maserier..gikk litt over nå som jeg stod opp,men føler jeg har litt mensenvondt hele tiden...Får bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer!Tror jeg prøver å såve litt til jeg,som sikkert blir helt umulig:/

Skrevet

Det kan se ut som om du er i gang! Så heldig du er, og så spennende det blir!

Skrevet

høres spennende ut. har det skjedd noe mer nå?

Skrevet

La meg nedpå og fikk heldigvis sove litt til:)Men nå er det bare egentlig mensvondt hele tiden...sannsynligvis er det vel bare maserier..men hvor lenge kan man egentlig gå med det før det blir fødsel?Skal føde i Stavanger,hvor pasienthotellet åpner i morgen..mamma gleder seg veldig til å bo her,så da skulle det jo bare mangle at lillegull ville ut før tiden,det hadde vært typisk:)Men det ser ut som om vi rekker det,hehe:)

Skrevet

Har selv gått fra 6.30 i mårrest! Fikk slappa av i 2 timer, men vona hvert 10 minutt ca pga vondtheter! Skal ta meg en tur på føden etterpå Ikke hatt noe regelmessig, men fy så vondt det er når det kommer :-/

Skrevet

jeg skal også føde i stavanger..men en halv uke etter deg da...jeg har hatt mensenvondt siden uke 30 så det er noen uker ja..slimproppen gikk i uke 32...maseriene mine blør jeg av...men skjer det no mer...neeeeei:(

Det virker som de som begynner tidlig m maserier går over tiden her inne og de som ikke kjenner noe el bare litt, plopper ungen ut på termin eller før..grrrrrrr...

Skrevet

oh my god:P Nå er det veldig svakt her,gidder ikke å telle en gang...er tett også,føler ikke jeg får med meg at den ene er over før neste er i gang...Var på do(har gått mye på do de to siste dagene,trodde bare jeg var litt vond i magen)men kanskje kroppen forbereder seg?Var en del mer slim enn vanlig også...dette kan jo bli spennede...:)

Skrevet

Du må fortelle hva som skjer videre med deg...har skrevet på terminlista at mamma85 har født og sizza føder nå..og du må også ha en slik ekstra bak deg hvis det skulle bli baby...:)

Skrevet

Det skal jeg..men har dabbet ganske mye av her:(Men det er hvertfall fremgang..Skal forsette med sex og bringebærbladkapsler så krysser vi fingrene :)

Skrevet

kjempemye lykke til. skulle ønske det var meg som skulle føde. jeg starter på uke 32 i morgen. har hittil ikke hatt vonde kynnere, men kynnere har jeg så det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...