Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :-) :-).-)

Anbefalte innlegg

Endelig!!! Endelig fikk vi positiv graviditetstest! Det står virkelig "Gravid" i displayet på Clearblue Digital! Det er nesten ikke til å tro!!! :-D

Er i ekstase!!!!!

Om ti min må jeg haste avsted til jobb (jobber på sykehjem). Kommer til å være ukonsentrert og gå rundt å glise hele vakta!

Får vel den ordentlige bekreftelsen etter blodprøven i morgen. Tror det kanskje ikke før da.... :-)

Håper vi får mange positive tester i ukene fremover!

Ha en strålende søndag!! ;-)

Klemmer fra en overlykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6172382-jaaaaaaaaaaaaaaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

GRATULERER så masse!

Skjønte nok at du ville få positivt på digitalen i dag ettersom du hadde fått ett svakt strek i går!

Du får kose deg med den gode følelsen. Du vil sikkert gå rundt å glise i hele dag :)

Lykke til fremover!!

Klem

Annonse

Kjære litjpia77 !!!!!

Gratulerer så mye med positiv test....det er helt fantastisk !!!

Jeg vet hvordan du har det inni deg nå.... for vet du hva... jeg testet også positivt i går på dag 14. Det var veldig fristende å teste før men er glad jeg klarte å vente. Jeg brukte en CB digital og strekene på den pinnen som suger opp urinen var også sterke...

Jeg trodde det nesten ikke og det har ikke gått opp for meg enda tror jeg !

Disse 14 dagene har sneglet seg avgårde, men nå har vi enda 2 mnd. før jeg tør å juble høyt.

Skal ringe St olavs i morgen og da blir det nok blodprøve på meg også

slik at det er 100% sikkert. Det skal bli godt!!!

Ta vare på deg selv og en stålende søndag til deg også:-)

Sitter inne å fyrer i vedovnen, det regner ute og det er perfekt med en DVD, snop og pledd på sofaen...

hilsen ei som er i lykkerus!!!!!

Hei!

Tuuuuusen, tusen takk for gratulasjoner fra alle dere snille jenter! ;-)

Blir rart å skal flytte inn på 1.tri.... Vil liksom være her inne! (Men samtidig ikke, hvis dere skjønner...)

Tusenfryd73: Gratulerer med positiv test til deg også! Moro!

Klem

Tusen takk, Gøril! :-)

Har liksom ikke skjønt dette her helt enda, men venner meg vel til tanken på at jeg har et lite frø i magen! E så utrolig glad!

Du skal se det blir deres tur ifm fryseforsøket! Kan liksom ikke gi meg helt på disse sidene, så kommer til å følge med hvordan det går med deg.

Klemmmmmmmm

Ja, du må ikke forlate meg her vennen, samtidig er det jo fint å tenke på at du slipper å være her også, bare å følge med på andre. Kryss fingrene for meg, jeg håper det går bra nå.

Jeg er i allefall overlykkelig for at du er gravid. Og det er helt sant. Jeg ble helt varm inni meg,og kjempeglad :) Og håper jeg snart også kan se på en positiv test...

Tenk, i magen din ligger et lite mirakel, deres mirakel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...