Gå til innhold

litt blod på papiret igjen.....

sedira

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter her på nattvakt, og når jeg gikk på do istad var det litt blod på papiret. Dette har skjedd et par ganger før. Er 7 uker på vei.

Har stikkinger og ubehag i magen. Mange sier dette er normalt, men jeg blir jo litt redd allikevel:/

Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du få sjekka opp... Det er ikke greit å si når en blør litt, trenger ikke å være farlig i det hele tatt, men en har jo ikke no garanti... Å det med stikking/ubehag i magen er jo helt vanlig. Men det er jo ikke verre enn at du tar en telefon til legevakta og spør dem om dette. Det eneste en kan gjøre er jo og vente og se, og ta tiden til hjelp.

Hei igjen forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente1980:)

Hvis det fortsetter så ringer jeg nok legevakta....bedre å ringe for å være sikker. Men, det har bestandig gitt seg før. Er bare snakk om noen dråper. Huff, man skal bekymre seg for nok her i livet å;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for deg, og ønsker deg masse lykke til!

Du får holde meg oppdatert, vil gjerne høre hvordan det går med deg.

Du får bare slappe av etter beste evne, noe vi snakket endel om isted:)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :)

Gleder meg til jeg kan sette meg i bila å kjøre hjem klokken 07.15. Da blir det frokost, og masse søvn:) Det hjelper nok på.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det skal du se... Vi ligger nå her på sofa og tyner oss, er kjempetrøtte begge to. Nei har du sett, nå reiste faktisk min kjære seg fra sofa og sa god natt, så nå tar jeg og til vett og køyer jeg også!

Natta da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, dette villa jeg også ha sjekka opp. Bare sånn for sikkerhets skyld.. alle blødninger skal jo sjekkes, står det i den "nye" svangerskapsomsorgsregelen:-)

så det er bare å ta en telefon til legevakta det.. men skjønner at du er bekymra, men det hjelper så lite. prøv å få deg litt søvn på dagtid, så ringer du legevakta når du våkner utpå dagen..

masse lykke til fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...