Gå til innhold

Bah! Då er vi tilbake på eingongsbleier om natta...

Anbefalte innlegg

Er ikkje heilt happy med det, det gjekk så greitt med tøy då småen var sjuk. Men det var vel fordi han tissa så lite då. Bleiene lek ikkje, men han blir så våt at han våknar av det. Sjølv om vi byter på han før vi legg oss.

Sukk. Eg var så glad då det gjekk fint med tøy igjen her for eit par veker sidan, synest jo det er dumt å bruke eingongsbleier halve døgnet liksom. Men dei siste tøy-nettene våkna han rundt kl 22.30 (la seg mellom 19 og 20), og no når vi gjekk over til eingongs sov han plutseleg til mellom 01 og 02.

Er det noko eg kan gjere for at bleiene ikkje skal kjennest så våte mot huda? Kan eg ha eit ullinnlegg innerst? Han bæsjar aldri om natta, så det er ikkje eit problem. Eg meiner nokon har nevnt mikrofleece(?), erfaring anyone?

Fortsetter under...

Jeg bruker innlegg av 100%polyester.

Innlegget legges i bleien og fungerer som en fuktsperre,og holder barnets hud tørr f.eks. på natten el. hvis barnet har eksem,og innlegget suger ikke fuktighet.

Dem er å få kjøpt hos mammaogmeg.no,og fungerer fint her i huset.

Skulle gjerne svart deg skikkelig, men kan dessverre bare ting "i teorien" så langt...

Det finns visst mange type innlegg, mange mener hamp er veldig bra (tror vidunderbarn selger det), ellers finns det jo ull, mikrofiber etc..

Ellers er det mange som bruker Popolini til nattbleie, den suger visst godt!

Råder deg ellers til å gå til "tettinntil" og registrere deg og søke om gruppemedlemskap for å få tilgang til tøybleieforumet. Der er det masse kunnskapsrike folk med erfaring!

Er det desse?

http://mammaogmeg.no/product_info.php?products_id=230

Har du rispapir innanfor innlegget igjen, i tilfelle bæsj? Vi kjem berre til å bruke dei om natta og han bæsjar så godt som aldri før etter frukost, men sånn i tilfelle tenker eg...

Ja det er dem.

Hvis du vet han ikke har avføring,og ikke har det på natta så treng du ikke bruke rispapir.

Jeg bruker ikke det på natta,men legger i rispapir etter bleieskift på morgenstellet for da vet jeg at avføringen kommer.

Da tar jeg på han bleie,legger i bleieinnlegg og legger fuktsperren oppå til slutt+bleiebukse/ullbukse.

Håper dette var svaret du ville ha.

Tusen takk for hjelpa!

Skal bestille nokre av desse, det er definitivt verd eit forsøk. Kostar jo "ingenting" jo :o)

Og viss det kan gjere det mulig for oss å gå tilbake til tøy på natta så er det jo supert!

Annonse

Microfleece kjennes tørr og god ut så lenge bleia ikkje blir altfor våt, da hjelper heller ikkje fleecen.

Eg har hatt samme problem, halvannaåringen vakna tidleg om morgonen fordi ho var så våt. Løysinga var ei omfattande brettebleie på natt. Der hadde eg frotteinnlegg inderst, frotte er tørrare enn flanell og gaz mot huden. Utanpå hadde eg ei flanellbrettebleie, ei gazbleie og eit ullinnlegg før ullbuksa kom utanpå. Bleia vart stor, men vi fekk eit par timar søvn lenger av det.

Dersom du ikkje har eigne frotteinnlegg til bleia, kan du bruke eit gamalt handkle eller slikt som du klipper opp og helst kjører i tørketrommelen om den er litt stiv, det skal være tørrare mot huden enn brettebleiene. Ullinnlegg fungerer jo helst med ullbukse utanpå, men det er utrulig effektivt ikkje berre mot lekkasje utover men hjelper også på den våte følelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...