Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 har en del utflod,og da mener jeg en del....! men di siste dagene er det betydelig mer.bindet er tungt,og det er lys brunt.så syns jeg det lukter fiskeslog..?!!? hva skjer egentlig,og er dette som det skal? må legge til at det ikke virker som fostervannslekasje,uten at jeg kan si det sikkert.bruker bind hele tiden.noen som vet tro?? har tatt det opp med jm før,men hun sa at det var normalt med mye utflod.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Kan hende at du har en infeksjon? Jeg hadde d en gang, og da luktet utfloden fisk...Jeg ville ringt føden og tatt med et bind og fått det sjekket...
lana<3 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 uff da..slapp av halvparten av jentene har hatt det her inne...slimhinnene er våldig såre når du har dette og man kan da få småblødninger i skjeden som kommer ut som brunt eller lyserosa, du kan sjekke deg for bakteriell vaginose ved å blande sæd og utflod, da kjenner du denne fæææle lukten.... Men du må få behandlet det, ikke greit å gå rundt sånn..melkesyrebakterier i gel eller stikkpiller, ingen bivirkninger er det beste for deg nå i din situasjon, men det kan ta opp imot en uke før du blir bra, dalacin kjenner du virkning av etter en dag eller to, meeeen fytti...pass opp for soppen som gjerne vil sette seg der etterpå... flagyl er også effektivt og fjerner baktierier fra topp til bunn..men du kan bli dårlig av dem...idoform melkesyretabletter er greie å spise på for å forhindre dette samtidig... Skal legge ut denne linken til alle....virkelig mange her inne som sliter like mye...forstår ikke at det informeres mer om dette... http://www.helsenytt.no/artikler/vaginose.htm
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 takk for svar.skal lese den linken.har ikke symptomer på sopp eller noe,så jeg aner ikke hva det kan være.jm sier jo ting er som di skal. får høre med lege neste time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå