Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 altså handlet inn alt dere rtegnte til babyen?
Tjatjo Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg er i uke 29 og begynner å komme gangske langt nå. I går satte vi opp sengene. Tenkte jeg skulle vente litt med å legge på sengetøy og slikt da...... Ellers er vogn og bilseter bestilt, men vi venter med å hente dette til de har kommet, da vi venter tvillinger (skulle noe mot all formodning skje med en eller begge, så slipper vi å hente det).
Mamsen86 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg TROR at jeg har alt i hus nå, hehe! Fikk skrudd sammen senga i går.. Stellebordet fikk jeg satt sammen for noen dager siden! Mangler madrass til sengen da, men sånn bortsett fra det så er jeg ganske sikker på at jeg har alt klart! Klær, sengetøy, kluter, såper, smokker, to tåteflasker.. Har til og med gått til innkjøp av en babygym, selvom vesla ikke får brukt den på noen mnd tihi! Men klarte ikke å dy meg.. Barnevogna står fortsatt i butikken da.. I følge min farmor og pappaen min så betyr det ulykke å ha den i hus, så den blir hentet når jeg ligger på sykehuset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå