Gå til innhold

INTET liv i HELE DAG:(((

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli urolig. Han er normalt kjempeaktiv hver dag, eller jeg kan i det minste kjenne ham noen ganger i løpet av dagen. I dag er det helt stille. Jeg kjenner at han ligger annerledes- så det kan jo være at sparkene går innover....Er i uke 22.

Har forsøkt å dytte på ham, spise, drikke kald brus etc etc, men han kvikner bare ikke til.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6171320-intet-liv-i-hele-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

hvis du ikke kjenner liv en hel dag og du normalt sett kjenner liv hver dag.. så ring føden å forklar at du er bekymret for dette. di tar det svært alvorlig at det ikke kjennes liv. får sikkert en ultralyd da!:)

masse lykke til!:)

Annonse

Hei!

Puuhh- det var to redde foreldre som tok på UL apparatet!! Men det første vi så var hjertet som hamret i vei!!!

Han var absolutt ikke så aktiv som han har vært på de andre UL (ordinær), men det kom likevel et spark innimellom.

Vi så t.o.m tissefanten- så fikk vi bekreftet at det er en gutt:)

TUSEN takk for alle svar- dere er så søte!!!!!

Klemmer fra en lettet mom-to-be

Annonse

Forstår godt at du er bekymret. Jeg hadde det slik i to dager, men så endelig kjente jeg en liten dullt igjen. Min lille Tarzan er også veldig aktiv, så du kan tro jeg var engstelig. Men han hadde det visst helt fint. :)

Men slitsomt og unødvendig å gå å bekymre seg, bedre med en telefon for mye......

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...