Gå til innhold

Hvordan går det med uke 35-jentene?

Anbefalte innlegg

Tilgi meg hvis det har vært et sånn innlegg nettopp (bladde kjapt nedover 1.siden), men jeg spør likevel hvordan det går med oss?

Selv hadde jeg ikm tir/ons denne uka og fikk tantebesøk på fredag - eskalerende i dag. Humørsvingninger som en løpsk karusell, men regner med det snur nå i løpet av helga. Og da hopper jeg inn i 2pp med glede - innkjøpte EL tester ligger klar i skapet (søren at jeg kjøpte stav fra billigetester før jeg spurte dere her inne, får satse på at jeg finner noe likevel), og CB'ene like så :o)

Noen med gledelige nyheter?

Fortsetter under...

Følte jeg venta lenge på tanta denne gangen - var akkurat som hun hadde "ring på og spring" med meg. Begynte med innmari ryggverk på mandag (har ikke hatt det ifbm mens før) og litt tirsdag. Negativ test på tirsdag. Utflod hele tiden (hvor ble den "tørre" perioden av) før hun plumpet ned fredag kveld. Satser på at tanta di kommer snart hvis ikke du er heldig likevel (håper seff mest på det siste :o))).

Har spotta ca annenhver dag siden tirsdag. ikm i morgen. Lei nå. vil mye heller blø ordentlig enn å gå sånn og vente.

Tok en test i går morges - for sikkerhets skyld. Den var seff negativ.

Blæh.

Men dette er første periode, så jeg får smøre meg med en stor dose tålmodighet!

Annonse

Stå på jenter, og følg etter til 1. tri neste mnd. Håper snart å se dere der.

Det klaffet for oss denne mnd, noe jeg absolutt ikke hadde trodd. Sambo var ute og reiste den uken EL var, så vi hadde sex 4 dager før og 2 dager etter EL! Men testen viste positivt 4 dager før IKM den, testet bare for å se, måtte svare om jeg tok den nye jobben jeg var tilbudt den dagen og klarte ikke helt å bestemme meg;)

Jeg har bedt tanta mi om å reservere mange plasser på jordomseilingen hun er på, så det er bare å ta kontakt med henne......

Testa i går og fikk en ekstremt svak strek. Så svak at jeg ikke helt tør å stole på den. Skal vente noen dager med å teste på nytt. Var litt gira i går, men er kommet litt ned på jorda igjen i dag. :P

Bedre å tenke at den ikke var ordentlig positiv, og så bli positivt overrasket, enn å tenke at jeg er gravid, og så bli kjempeskuffet dersom jeg ikke er det..

Har endel symptomer, men det har jo alle! :)

Svak strek er vel det samme som postitiv det.. bare litt tidlig i forløpet.. x fingrene for deg.. Selv er jeg på dag 28, har pleied på ligge på 24 25 dager, testet på fredagen (bilig test) men var negativ..har noe menssmerter/murring, men ikke fått tante besøk lell.. Vært unaturlig sliten i det siste (2 uker) og mye kvalm denne uke som har vært, ble tom bilsyk da jeg kjørte selv.. håper selvsagt men.. kjenner mens sumptomene mine så godt og så.. æsj.. vil bli gravid..... er forskjell på folk.. beste venninna mi begynt å prøve fordi hun så hvor lang tid vi har brukt, men egentlig tror jeg hun hadde regnet med at det kom til å ta tid med dem og men jaggu var den ikke innne på første forsøk gitt.. jaja.. kjekt for dem da.. hadde vært veldig artig å bli gravide samtidig.. x x fingrene

Jeg fikk TR i dag... pokker!

Litt spent siden det var ikm i dag og tok en test når jeg sto opp. Men den var negativ... og rett etterpå kom tanta gitt!

Vel vel, da får man satse på neste el....

Det positive er at jeg i hvertfall har en regelmessig syklus.... som jeg har hatt siden i vinter, og før det hadde jeg ikke regelmessig på mange mange mange år. Da tok jeg det som et tegn på at nå er kroppen klar for graviditet... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...