Tredjegull Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 ... kan dere svare meg på mine spørsmål? Jeg er en 74-modell han er 71-modell. Og vi lurer på om du kan se om det har klaffet for oss denne måneden. Og om det ikke har det, kan du se når det evn. skjer? Og gjerne hva slags kjønn? Venter spent på svar! (Kan også si at vi har to herlige barn født -02 og -04)
supermam5 Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 heisann,eg får isje opp graviditet på deg før ud på nyåret feb/mars me ei jenta som blir født i kjærlighetens tegn..men håbe eg tar feil her for eg føle at du ønske deg ein baby veldig sterkt nå itte kvert men,d va dette eg fekk opp.
minsinskatt Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Jeg får opp i løpet av høsten. Ser ikke ut som at du er det nå, dessverre.. Noe usikker på kjønnet her, men holder en knapp på ei jente:)
Tredjegull Skrevet 2. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2006 Tusen takk for svar. Ja, det stemmer at jeg veldig ønsker meg en baby... Jeg skulle hatt en like før jul, men mistet i slutten av mai. Skulle da vært nesten 11uker... Så jeg håper veldig at en ny graviditet vil gjøre godt for kropp og sjel:-) Også føler jeg at jeg har kommet mye lenger i sorgen de siste par ukene. Tenkte det kanskje kunne være at jeg var gravid igjen... Men jeg får bare vente å se hva tiden viser... Håper jo du tar feil jeg også da... Men som sagt, tusen takk for svar!
Tredjegull Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 Takk for svar til deg også! Jeg finner vel ut om en ukes tid om det har klaffet for oss denne mnd, men det ser ikke slik ut for deg eller... Da håper jeg du også tar feil jeg... he, he. Selv om det er godt med øving, så tar det på. Jeg har to herlige barn fra før, og de har blitt laget på første forsøk... Så litt tungt at det tar slik tid denne gangen... Spesielt siden det var en spire på gang som ikke var sterk nok til å leve... Mistet i slutten av mai som jeg skrev tidligere... Men igjen, tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg:-)
minsinskatt Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg fikk opp at det skjer i løpet av høsten, og det er iallefall ikke så mange mnd igjen av den da;) Lykke til. Håper den sitter nå. Vet selv hvor kjedelig det er å prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå