Gå til innhold

Hva heter barnet deres, og hva skal den i magen hete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare litt, sånn på lørdagskvelden:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla på snart 2 heter Sandra og den lille i magen skal hete Mathias:O)

Skrevet

Tulla på 2 heter Jenny og krabaten i magen skal hete Jonatan om det passer på han:-)

Skrevet

Har ingen fra før, men til gjengjeld så starter vi med to stk :)

Mie/Mia og Sunniva kanskje.. Vi blir ikke helt enige ;)

Skrevet

eldstemann på 6(snart7) heter Patrick Alexander, og nr.2 på 5(snart 6) heter Robin Christoffer.

Nå venter vi ei jente, men aner rett og slett ikke hvilket navn hun skal få. Det er så innmari vanskelig! Føler jeg får hetta når jeg ikke klarer å finne et fint jentenavn, og har veldig lyst til å ha dobbeltnavn på henne også. Nei, alt skal ikke være så lett nei.

Skrevet

Vi har en Sigurd og det ser ut som det blir ei Mia nå:o)

Skrevet

Jeg har ingen fra før, men har en liten gutt i magen nå.. =) I skrivende stund er det mathias ( hvis sambo er med på den ;) )

Skrevet

Dette blir vår første da :) Blir det jente skal hun hete Signe. Blir det gutt tror jeg samboeren min er på glid når det gjelder Viljar... Skal drive hard overtalelsestaktikk ;o)

Skrevet

den lille prinsen vår skal hete william!!!

Skrevet

Dette blir vårt første..:)

Er det ei jente, skal ho hete Johanna, og er det en gutt skal han hete Dominik..

Gleder oss noe vanvittig! :)

Skrevet

Har Veronica fra før =)

Gutt: Christoffer

Jente: Sofie Elida, (litt mer usikkert)

Skrevet

Vi tror vi får en liten gutt.. han skal hete LEON :-) Men jordmoren var ikke helt sikker så vi får se :)

Skrevet

Min lille skal hete Nora + et mellomnavn som vi ikke er helt sikre på...

Skrevet

hei.den lille prinssesa våres i magen skal heite isabell.

Skrevet

Joakim på 4,5 år... (blir 5 år fire dager før termin), og sneipen er ikke navngitt før UL 12/9

Skrevet

Kasper på 3 år og Andrea el Henrikke vis jente el Johan el Jakob vis gutt i magen. Vil jeg da, pappan greier ikke bestemme seg for hva han liker. Så det må nok litt overtalelse til her gitt.

Skrevet

hei:)

vi har fått beskjed om at det blir nok ei lita jente, så hun skal hete Mia Madeleine.:)

hvis det viser seg at det blir en liten gutt så blir det Emanuel:)

Skrevet

har eline christin fra før på 4,5år og nå kommer linnea nathalie. (nathalie er ikke 100% betsemt enda, men blir nok det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...