*We68* Skrevet 2. september 2006 #1 Del Skrevet 2. september 2006 Kopier dette og sett inn svar som er for deg og dine symptom. Det er greit med en liste der vi kan få ut alle våre symptom Har Menstruasjonen uteblitt? Har Brystene blitt ømme? Har Det brune feltet på brystene (areola), vokst og blir mørkere? Har Hårsekkene langs ytterkanten på areola blitt tydeligere? Har du fått øktTretthet? Blir du Raskere sliten? Fryser du lett? Har du Humørsvingninger? Har du Mensmurring? Har du Magekramper? Har du Smerter i korsryggen? Har du Nesten lignende vokseverk i kroppen? Har du Stikkninger i området rundt halebeinet? Har ditt hår blittTykkere/tynnere? Har du fått Blødende tannkjøtt? Fått Spenn/vondt i tennene? Har du fått Munnsår? Har du fått Halsbrann? Har du Hyppige dobesøk for å tisse? Er du Kvalm? Har du Stikk i magen? Har du fått Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)? Har du Skiftende hard/løs mage? Har du Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)? Har du Sukkertrang/sitrustrang? Er du Ekstra tørst og/eller sulten? Har du Overfølsom luktesans? Har du fått Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig )? Har du fått Ny glød? Har du Vannansamlinger i kroppen? Har du Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe)? Har du Skjelvinger? Er du Svimmel (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )? Har du Hodepine? kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før om du Ammer du eldre søsken? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 2. september 2006 Kopier dette og sett inn svar som er for deg og dine symptom. Det er greit med en liste der vi kan få ut alle våre symptom Har Menstruasjonen uteblitt? Ikke ventet før om en uke Har Brystene blitt ømme? Ja noe, stikkninger( er ikek fordi jeg har kjent etter for mye :-) Har Det brune feltet på brystene (areola), vokst og blir mørkere? Nei Har Hårsekkene langs ytterkanten på areola blitt tydeligere? Har ikke hår der Har du fått øktTretthet? nei Blir du Raskere sliten? ja når jeg kjenner godt etter Fryser du lett? nei har sol Har du Humørsvingninger? jepp, mannen min er borte og jeg syns han skulle kommet hjem så jeg er bare blid når han ringer( 5 ganger om dagen :-) Har du Mensmurring? jepp kjennes ut som tanta kommer hver dag Har du Magekramper? nei Har du Smerter i korsryggen? ja( ikke fordi jeg har bært masse kasser i dag sikkert..men fordi jeg er gravid ) Har du Nesten lignende vokseverk i kroppen? ønsket det, skulle vært litt lengre Har du Stikkninger i området rundt halebeinet? nei Har ditt hår blittTykkere/tynnere? nei Har du fått Blødende tannkjøtt? nei Fått Spenn/vondt i tennene? ja Har du fått Munnsår? nei Har du fått Halsbrann? nei Har du Hyppige dobesøk for å tisse? ja Er du Kvalm? jepp( har da ikke spist for mye lørdagsgodter vel) men kvalmebyger Har du Stikk i magen? noe ganger Har du fått Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)? nei Har du Skiftende hard/løs mage? ja Har du Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)? nei Har du Sukkertrang/sitrustrang? godtesjuk, men er da lørdag i dag Er du Ekstra tørst og/eller sulten? nei Har du Overfølsom luktesans? JA Har du fått Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig )? dårlig matlyst Har du fått Ny glød? nei, ikek enda. må vente en uke først Har du Vannansamlinger i kroppen? nei Har du Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe)? nei Har du Skjelvinger? nei Er du Svimmel (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )? ja svimmel Har du Hodepine? nei kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før om du Ammer du eldre søsken? ammer ikke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6169968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. september 2006 hmmm...ingen som vil være med på denne tror jeg har fått halsbrann også nå....og stikker i baken...(ikke sittet for lenge altså ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6170310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaaaaaa Skrevet 2. september 2006 #4 Del Skrevet 2. september 2006 Har Menstruasjonen uteblitt? Nei kommer sikkert nå snart... Har Brystene blitt ømme? Stikker litt Har Det brune feltet på brystene (areola), vokst og blir mørkere? Nei Har Hårsekkene langs ytterkanten på areola blitt tydeligere? Nei Har du fått øktTretthet? Ja men det er fordi jeg jobber meg i hel snart :/ Blir du Raskere sliten? Nei Fryser du lett? Ja Har du Humørsvingninger? Nei Har du Mensmurring? Ja Har du Magekramper? Hadde en del nå i uka før ikm Har du Smerter i korsryggen? Ja Har du Nesten lignende vokseverk i kroppen? Hmmm... har verka litt i kroppen ja... Har du Stikkninger i området rundt halebeinet? Har hatt vondt i halebeinet en stund... HMM Har ditt hår blittTykkere/tynnere? Nei Har du fått Blødende tannkjøtt? Ikke mer enn normalt Fått Spenn/vondt i tennene? Nei Har du fått Munnsår? Ja... Har du fått Halsbrann? nei Har du Hyppige dobesøk for å tisse? ja Er du Kvalm? litt Har du Stikk i magen? Ja Har du fått Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)? Nei Har du Skiftende hard/løs mage? Nei Har du Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)? Nei Har du Sukkertrang/sitrustrang? Ikke mer enn vanlig Er du Ekstra tørst og/eller sulten? Nei Har du Overfølsom luktesans? Nei Har du fått Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig )? Nei Har du fått Ny glød? Vet ikke... Har du Vannansamlinger i kroppen? Nei Har du Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe)? Nei Har du Skjelvinger? Nei Er du Svimmel (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )? Ja... holdt på å besvime på jobben idag Har du Hodepine? Ja kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før om du Ammer du eldre søsken? Har merket at småen ikke er såååå intresert i puppen som han har vert, men det er vel fordi han begynner å bli stor gutt Hva tror du WeTo? Er jeg gravid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6170314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 2. september 2006 Heeeelt klart vi krysser fingrene for alle symptomene våres Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6170364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaTilTo Skrevet 2. september 2006 #6 Del Skrevet 2. september 2006 jeg tror jeg akkurat fikk halsbrann!? kanskje.. helt tørr i halsen og det svir litt når jeg svelger. mulig innbilning også.. men jeg sverger på at jeg har enorme humørsvingninger, "hetetokter", stikking i magen, spes i ene eggstokken, kjeeempetrøtt osv... har tatt en test som var svakt positiv og en dagen etter som var negativ.. får vente noen dager eller en uke å ta en ny test=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6171171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 2. september 2006 Jippi...Det er sååå godt at vi alle er gravide til det motsatte er bevist:) blir jo rent glad over å se så mange symptom og gravide jenter..og snart gravide jenter. Tror jeg må ha litt spåkunnskap innabors jeg asså Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6172154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaTilTo Skrevet 3. september 2006 #8 Del Skrevet 3. september 2006 hehe... godt sagt!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6172178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 3. september 2006 #9 Del Skrevet 3. september 2006 Har Menstruasjonen uteblitt? venter ikke før om en stund Har Brystene blitt ømme? nei Har Det brune feltet på brystene (areola), vokst og blir mørkere? Nei Har Hårsekkene langs ytterkanten på areola blitt tydeligere?ja. Har du fått øktTretthet? ja Blir du Raskere sliten? ja!!!!! Fryser du lett? jah Har du Humørsvingninger?nei Har du Mensmurring? ja Har du Magekramper? ja,å har ikke hatt det på flere år? Har du Smerter i korsryggen?nei Har du Nesten lignende vokseverk i kroppen? nei Har du Stikkninger i området rundt halebeinet? nei Har ditt hår blittTykkere/tynnere? nei Har du fått Blødende tannkjøtt? nei Fått Spenn/vondt i tennene? ja Har du fått Munnsår? nei Har du fått Halsbrann? nei Har du Hyppige dobesøk for å tisse? ja Er du Kvalm? nei Har du Stikk i magen? ofte Har du fått Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)? nei Har du Skiftende hard/løs mage?nei Har du Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)? nei Har du Sukkertrang/sitrustrang? ja Er du Ekstra tørst og/eller sulten? ja Har du Overfølsom luktesans? nei Har du fått Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig )? ja Har du fått Ny glød? nei Har du Vannansamlinger i kroppen? nei Har du Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe)?ja,men haralltid hatt det,spess hvis jeg strekker meg gått nokk om morgenen Har du Skjelvinger? ja Er du Svimmel (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )? ja Har du Hodepine? nei kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før om du Ammer du eldre søsken? ammer ikke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6172337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
På'n igjen:)!! Skrevet 3. september 2006 #10 Del Skrevet 3. september 2006 Har Menstruasjonen uteblitt?Nei, kommer vel i morgen Har Brystene blitt ømme? Bittelitt, men pleier å være veldig ømme på denne tiden Har Det brune feltet på brystene (areola), vokst og blir mørkere? Ja litt Har Hårsekkene langs ytterkanten på areola blitt tydeligere? Nei Har du fått øktTretthet? Nei, ikke spesielt Blir du Raskere sliten? Ja, litt Fryser du lett? Nei Har du Humørsvingninger? Litt Har du Mensmurring? Ja Har du Magekramper? Ja Har du Smerter i korsryggen? Litt Har du Nesten lignende vokseverk i kroppen? Nei Har du Stikkninger i området rundt halebeinet?Ja Har ditt hår blittTykkere/tynnere? Nei Har du fått Blødende tannkjøtt? Litt Fått Spenn/vondt i tennene? Nei Har du fått Munnsår? Nei Har du fått Halsbrann? Ja Har du Hyppige dobesøk for å tisse?Ikke mer enn vanlig, må alltid hyppig på do... Er du Kvalm? Nei Har du Stikk i magen? Ja av og til Har du fått Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)? Nei Har du Skiftende hard/løs mage? Nei Har du Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)? Nei Har du Sukkertrang/sitrustrang? Nei Er du Ekstra tørst og/eller sulten?Nei Har du Overfølsom luktesans?Nei Har du fått Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig )? Nei Har du fått Ny glød?Nei Har du Vannansamlinger i kroppen? Nei Har du Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe)? Nei Har du Skjelvinger? Ja Er du Svimmel (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )? Ja, av og til Har du Hodepine? Nei kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før om du Ammer du eldre søsken? Nei, ammer ikke Er nok gravid ja... ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6172843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaTilTo Skrevet 3. september 2006 #11 Del Skrevet 3. september 2006 har fremdeles veldig vondt i halsen (mulig halsbrann), men mamma sa hun hadde også hatt vondt i halsen i det siste, så kan være noe som går.. meeen i går kveld var jeg SKIKKELIG svimmel hver gang jeg reiste meg opp! alt ble umiddelbart svart og jeg måtte stå stille en stund for å få "tilbake" synet og stabiliteten... kan det være et symptom? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6174363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. september 2006 #12 Del Skrevet 3. september 2006 Har Menstruasjonen uteblitt? ventes først den 6 september Har Brystene blitt ømme? nei, ikke som jeg merker, men har fått melk i dem da merkelig nok Har Det brune feltet på brystene (areola), vokst og blir mørkere? ikke mørkere, men har vokst Har Hårsekkene langs ytterkanten på areola blitt tydeligere? nei Har du fått øktTretthet? nei, igrunnen ikke Blir du Raskere sliten? nei, har mer energi enn noen gang Fryser du lett? ja Har du Humørsvingninger? nei Har du Mensmurring? nei Har du Magekramper? bare el smerter :-§ Har du Smerter i korsryggen? nopes Har du Nesten lignende vokseverk i kroppen? nope Har du Stikkninger i området rundt halebeinet? nopes Har ditt hår blittTykkere/tynnere?uhm..... njai? Har du fått Blødende tannkjøtt? nei ikke mer enn normalt Fått Spenn/vondt i tennene? nei Har du fått Munnsår?nei Har du fått Halsbrann? har jeg alltid .-p Har du Hyppige dobesøk for å tisse? ja Er du Kvalm? nei Har du Stikk i magen? nei Har du fått Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)? ja faktisk.... Har du Skiftende hard/løs mage? JA! Har du Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)? nopes Har du Sukkertrang/sitrustrang? nei Er du Ekstra tørst og/eller sulten? ja.. Har du Overfølsom luktesans? nei Har du fått Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig )? nei Har du fått Ny glød? nei Har du Vannansamlinger i kroppen? nopes Har du Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe)? ja inni helvetes mye den siste uka Har du Skjelvinger? nei? Er du Svimmel (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )? nei Har du Hodepine? ja kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før om du Ammer du eldre søsken? nei er nok ikke gravid jeg nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6174611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 3. september 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 3. september 2006 sikker på det ? ;-) etter symptomene slår vi nok følge alle sammen til 1 trimester snart og er det EL smerter når det er over en uke siden EL da? tror ikke jeg asså ;-) jeg har IKM onsdag eller torsdag jeg også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6174723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etaner Skrevet 3. september 2006 #14 Del Skrevet 3. september 2006 Har Menstruasjonen uteblitt? venter ikke tr før til fredag Har Brystene blitt ømme? litt Har Det brune feltet på brystene (areola), vokst og blir mørkere? nei Har Hårsekkene langs ytterkanten på areola blitt tydeligere? nei Har du fått øktTretthet? tja Blir du Raskere sliten? tja Fryser du lett? ja Har du Humørsvingninger? ja Har du Mensmurring? ja Har du Magekramper? nei Har du Smerter i korsryggen? nei Har du Nesten lignende vokseverk i kroppen? nei Har du Stikkninger i området rundt halebeinet? nei Har ditt hår blittTykkere/tynnere? nei Har du fått Blødende tannkjøtt? nei Fått Spenn/vondt i tennene? nei Har du fått Munnsår? nei Har du fått Halsbrann? nei Har du Hyppige dobesøk for å tisse? ja Er du Kvalm? nei Har du Stikk i magen? ja Har du fått Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)? nei Har du Skiftende hard/løs mage? ja Har du Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)? nei Har du Sukkertrang/sitrustrang? ja Er du Ekstra tørst og/eller sulten? ja Har du Overfølsom luktesans? bestandig (-: Har du fått Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig )? nei Har du fått Ny glød? nei Har du Vannansamlinger i kroppen? nei Har du Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe)? nei Har du Skjelvinger? nei Er du Svimmel (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )? ja Har du Hodepine? ja kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før om du Ammer du eldre søsken? nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6169954-symptomjakt/#findComment-6175065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå