Gå til innhold

tette82, 8des.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste ett innlegg her der du refererte til "nye nr.til gravid bladet", har det kommet ett nytt nr.nå i september?? Har prøvd å sett etter det hver gang jeg har vært i butikken, men finner det ikke. Kjøpte sist i juli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det for september oktober er kommet, men jeg abbonnerer da..så kan hende jeg får det før det er i butikken..?

Skrevet

Ja, da kan det være at du får det først.. Da kommer det sikkert i butikken til tirsdag:) Takk for svar:)) Fortsatt god lørdagskveld:)

Skrevet

hallo!! :D

jeg abbonerer ikke på det bladet, kjøper det heller ikke, men det er bare å skrike ut her, hvis det står noe veldig interressant der, altså!!

selv om jeg venter barn nr 2, så er det så lenge siden sist, at jeg føler meg litt grønn.. hehe

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe det hver mnd, men har visst ikke fått med meg de to sist gangene... Er også blivende tobarnsmor snart, synes gravidbladet er veldig morsomt å lese, fødselshistorier osv:)

Skrevet

kanskje jeg skal kjøpe det neste bladet og se hva det er for et blad? hvor mye koster det??

Skrevet

Er ikke helt sikker, tror det er 50-60kr.for det.

Skrevet

ok, takk skal du ha!!

ha en fortsatt fin lørdagskveld!!

klem, klem

Skrevet

advarer dere - denne måneden er det bilde av keisersnittfødsel..ble helt satt ut av å se bildet..

klem til dere begge !

Skrevet

Ok, har vært igjennom hastekeisersnitt selv, har sett det før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...