Gjest Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Vet at det har vært flere som har spurt om dette før, men nå har jeg også fått denne lyden og blir litt urolig og redd! Hva er dette?? Er det farlig? Det er IKKE bekkenet for det er en annen lyd jeg er godt kjent med.. Høres akkurat som en trusestrikk som smeller mot magen.. Håper noen vet hva dette er??
Edelweis Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 de sier at det blir sånn lyd når babyen tisser! men jeg vet ikke! det er i allefall ikke farlig!
Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Puh! Det var da enda godt at det ikke er farlig.. Men, tisselyd..? Det må være veldig høylytt tissing? Så lenge det ikke er farlig så er det vel greit. Takk for svar! Synes uansett det er en ekkel lyd. Akkurat som det går hull på noe der inne..
Linda - mor til to! Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Det kan også være leddene til babyen din som lager lyd, feks når h*n strekker ut benet eller krøller seg sammen. Du har kanskje sånne lyder i leddene selv noen ganger også? ) Det hender det kommer kneppelyder fra magen min, og jeg har iallefall funnet ut at det er bare leddene, og ikke noe annet å bekymre seg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå