Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 2. september 2006 #1 Del Skrevet 2. september 2006 Samme om Martin er først eller sist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #2 Del Skrevet 2. september 2006 Beklager, Martin er opptatt - jeg har tatt det og jeg bare må føde før deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. september 2006 mest sannsynlig får vi jente da... ,men greit å ha et guttenavn i tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #4 Del Skrevet 2. september 2006 Aner ikke helt sikkert hva jeg får jeg heller, men er det gutt (mest sannsynlig), blir det en Martin ) Hva med: Ole Martin Lars Martin Martin Andre Jon Martin Dag Martin Huff da, kommer ikke på mer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 2. september 2006 Nei, ikke helt noe for meg..... får kanskje bli noe annet enn martin... uff det er så vanskelig med navn.... tenkte jeg skulle være lur å kalle barnet opp etter sin oldefar, men så ønsker jeg 2 navn..... ja ja, hadde kanskje vært greit med en jente da... hihi, for der har vi navnet klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #6 Del Skrevet 2. september 2006 Du det finnes sikkert mer krative folk her enn meg altså! Martin er et fint navn! Lista mi ser jeg er helt døll, men det er bare fordi jeg er så innigranskauen lite flink til det der. MEN jeg hjelper deg å dytte på innlegget ditt da ) Hva er jentenavnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 2. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 2. september 2006 Takk for det.... Jentenavnet er Asora.... Vet det er litt uvanlig, men hørte om ei som heter det, og synes det var kjempefint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #8 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, det har jeg aldri hørt før! Men fint er det ) Blir det ei Asora i din familie, synes jeg ærlig talt gutten også kanskje hadde "fortjent" et litt mer spesielt navn??? Men det er min mening da!!!! Og jeg vil jo gjerne ha martin for meg selv, så ikke hør på meg ) Du må ha lykke til med navnvalget! Du har jo enda litt tid på deg, men det er jammen vanskelig det der med navn altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 2. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 2. september 2006 Egentilg kunne jeg tenkt meg Julian, eller Noah, eller Birk... men julian faller bort når vi har ei jente som heter julie fra før... Men vi får se.... kan nok hende du får Martin helt for deg selv... hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 3. september 2006 #10 Del Skrevet 3. september 2006 Noah Martinius - så blir oldefar kalt opp likevel : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #11 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor ikke Birk Martin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 3. september 2006 #12 Del Skrevet 3. september 2006 Oi - Noah Martinius var et utrolig vakkert navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå