Gå til innhold

Trenger noen navn som passer til Martin...


Sola Smiler 2 jenter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke helt sikkert hva jeg får jeg heller, men er det gutt (mest sannsynlig), blir det en Martin :o)

 

Hva med:

Ole Martin

Lars Martin

Martin Andre

Jon Martin

Dag Martin

 

Huff da, kommer ikke på mer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke helt noe for meg..... får kanskje bli noe annet enn martin... uff det er så vanskelig med navn.... tenkte jeg skulle være lur å kalle barnet opp etter sin oldefar, men så ønsker jeg 2 navn..... ja ja, hadde kanskje vært greit med en jente da... hihi, for der har vi navnet klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det finnes sikkert mer krative folk her enn meg altså! Martin er et fint navn! Lista mi ser jeg er helt døll, men det er bare fordi jeg er så innigranskauen lite flink til det der. MEN jeg hjelper deg å dytte på innlegget ditt da :o)

Hva er jentenavnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det.... Jentenavnet er Asora.... Vet det er litt uvanlig, men hørte om ei som heter det, og synes det var kjempefint....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg aldri hørt før! Men fint er det :o)

Blir det ei Asora i din familie, synes jeg ærlig talt gutten også kanskje hadde "fortjent" et litt mer spesielt navn??? Men det er min mening da!!!! Og jeg vil jo gjerne ha martin for meg selv, så ikke hør på meg :o)

Du må ha lykke til med navnvalget! Du har jo enda litt tid på deg, men det er jammen vanskelig det der med navn altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentilg kunne jeg tenkt meg Julian, eller Noah, eller Birk... men julian faller bort når vi har ei jente som heter julie fra før... Men vi får se.... kan nok hende du får Martin helt for deg selv... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...