Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Blir helt fortvilet når jeg ser hvordan jeg ser ut nedentil. Venter nr 3 på 3 år, og det har visst tært på. Ikke nok med at jeg er helt sprengt av åreknuter der nede, nei da.... ser ut som det er noe som holder på å komme ut også. Har gjort endel knipeøvelser også gjennom alle svangerskapene og etter fødsel, men ser ikke ut som jeg har gjort dem nok eller riktig. Har ingen problemer med å holde på luft eller urin.. (kanskje litt når jeg er tissetrengt og spyr) Greier godt den der tissetesten med å stoppe strålen når jeg er på do. Så nå sitter jeg her da, og lurer på hvordan samboer i det hele tatt skal kunne få lyst på sex igjen, og om jeg skal tørre å vise meg for han i det hele tatt. Er "musa ødelagt" for alltid, eller kan jeg greie å stramme opp med VELDIG intensiv trening, eller er oprasjon eneste måte??? Fint om noen vet noe eller har erfaring med dette.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Det her tenker jeg en del på nå og. Venter selv nr tre på tre år og alt ser helt "sprengt" ut spør du meg! Er helt sykt hoven, mellom kjøttet er kjempe sårt og blør veldig lett. Noen som kan hjelpe oss???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå