Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 har tatt 2 negative tester med 3dager mellom,den siste i dag med morgen urin.trodde ikke jeg skulle bli deppa,men det gjore jeg!!!! vet jo egentlig at vi ikke klarer det på egenhånd,men jeg håpet å slippe unna styret med hormoner,sprøyter,og insiminering........ grrrrrrrr...........dritt kroppen altså!!!!!!!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 uff så kjedelig da ;( Klart man blir litt deppa....
Nela Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Huff, så leit! Fikk faktisk tårer i øynene når jeg leste dette. Uansett hvor mye man forbereder seg på at den jævla testen kommer til å være negativ, så er det nedtur og depping likevel. Trøsteklem til deg!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2006 ja det er utrolig at en sånn test kan være såååå depprimerende og så jublende glad en og samme testen :-) sprøtt altså.......selv om jeg begynner å bli vant til neg test er man jo like spennt hver gang,og like skuffet!!!!! ikke rart om man blir gaaaaaaal (he-he)
Lone35 =0) Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Huff...føler med deg. Nederlag hver gang det der. Trøsteklem til deg :-)
har fått lita pia Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 vet hvordan du har det,testa sjøl negativ i dag og nu har jeg begynt å spotte..håpet er vel ute for denne gang selv om ikm skulle vert på tisdag den 5.. vi får bare hive oss i det atter en gang..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 ligg med føttene opp etter veggen etter sex i ca 20 min..det ble jeg gravid på iallefall..prøv d:)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2006 har nok prøvd det meste i løpet av de siste 2årene gitt.....stort sett sovet med sæden inni men det hjalp ikke stort ble gravid med hjelp sist,ser ut til at vi må det igjenn
LilleVakreAnna Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Negative tester og tr er no' dritt!! Og det dårlige humøret kommer uansett hvor mye man prøver å forberede seg på det. Masse sympati til deg!! Jeg så du svarte på et annet spørsmål her om pergo og utredning. Kan jeg bare spørre, merka du at noe var galt før du var hos lege etter 1 år?? Hadde du regelmessige sykluser osv?? jeg er så bekymra om dagen, for at jeg heller ikke klarer å bli gravid på vanlig måte -eller at jeg ikke kan bli det i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå