Gå til innhold

April: Uff jeg er så dårlig til å holde på hemmeligheter.......fnis..

Anbefalte innlegg

Det er nemlig jeg som hadde en hemmelighet å fortelle i går......jeg må bare ut med det før jeg eksploderer.....hehe. Jeg fikk en cb av hemmelig vennen min...den kom godt med ja. Jeg har nemlig testet pos på eggløsningstester fra tirsdag til i går...det syns jeg var litt rart, så etter litt surfing på nettet fant jeg ut at det var mulig at jeg var gravid når jeg fikk pos eggløsningstest. Så da kunne jeg like godt prøve cb`n jeg fikk og den var pos den.

Et lite skår i gleden er jo at jeg har hatt en mens og at det er en mulighet at jeg har sa og at hormonene "henger" igjen. Men det rare er da at jeg burde fått pos test før jeg fikk mensen/blødningen og det fikk jeg ikke......

rare greier. så jeg får bare smøre meg med tolmodighet og forberede meg på å bli skuffet. Men kryss fingre og tær for meg da jenter...

klem fra

Fortsetter under...

Gratulerer!! Håper alt er i ok da! Du får ta deg en tur til legen neste uke da.. :)

Krysser finger og tær for dere!!

Mange klemmer fra Monica og Natalie!

PS. Takk for at vi endelig fikk greie på en anonym! :):) Begynner å bli litt tullerrusk her! Er veeeldig nysgjerrig skjønner du! hehe

Annonse

Krysser fingrer og tær på at dette går bra :)

Hadde en mistanke i går på at det var deg,men så vet jeg jo at yaddaline prøver også :)

Artig med alle gravide her inne nå..

Her er det stopp for godt,men mange rundt meg som får babyer i disse tider.. Kusinen min fikk lille Emma i går.. Hun fikk valget mellom keisersnitt og setefødsel.. Valgte setefødsel og det syntes jeg er så utrolig tøft gjort :) Hadde ikke vært lille pysete meg ihvertfall..

xxxxxxxxxx alt jeg har for dere :)

Begge gangene jeg testet positivt, hev jeg meg på telefonen og bestilte time til legen. Det er godt å lufte eventuelle bekymringer med fagfolk, synes jeg, i stedet for å gå rundt og være engstelig.

Jeg visste det var deg!! Men kunne jo ikek si det rett ut heller :oD Jeg krysser fingrene for at alt går som det skal og det blir bebis i mai/juni (??) på deg :o)

Og for en smart hemmelig venn du har!! ;oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...