Gå til innhold

Slag mot magen...

Stjernedryss m/2 skatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30, fikk en leke slått inn i magen med stor kraft for snart 3 timer siden.Lagt meg i badekar i over en time, men fremdeles sammentrekninger, og magen står i helspenn. I tillegg vondt og ømt på den siden det traff. Snakket med jordmor på føden allerede 2 ganger, de sier jeg må se d an så lenge jeg ikke blør, men at jeg gjerne må komme inn til sjekk. Har lang vei til sykehus + må organisere evt barnepass. Hva ville dere gjort? er så usikker, samtidig som jeg er veldig bekymret. Morkaken ligger mot ryggen min, og slaget traff på siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forsøkt å få tak i barnevakt og prøvd å kommet meg til sykehuset for sjekk. Hvis det fortsatt er vondt etter 3 timer er det en mulighet at du og barnet trenger hjelp for å bli bedre og regner med at det ikke er lett å slappe av med det gnagende i bakhodet heller?

Skrevet

Hei! Har en aktiv toåring, og får stadig vekk slag i magen som resulterer i kynnere. Jeg blir engstelig hver gang. Tror jeg hadde dratt til sykehuset siden du fortsatt føler at magen er i spenn. Jeg gjorde det selv i uke 27. Alt var bra, men det viktigste var at jeg kunne slappe av etterpå. Det ska jo mye til å skade barnet når det ligger beskyttet der inne, og du får smerter lenge før barnet kjenner noe.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...